طغیانی: مدیریت شهری از پروژه های کوچک مقیاس محله‌ای غفلت نکرده است

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان از پروژه های کوچک مقیاس محله‌ای غفلت نکرده و در بودجه ۹۸ پروژه های محرک توسعه مثل بازسازی حمام نقاشی خوراسگان را در دستور کار منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی در مراسم بهره برداری از پروژه های منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: هر کاری بکنیم نمی‌توانیم خوراسگان را به منطقه ۱۵ تغییر نام دهیم، زیرا اینجا برای ما هویت دارد، دوست داریم بگوییم اینجا خوراسگان است.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر افزود: به عنوان شهروند این منطقه مایل هستم به وضعیت منطقه اشاره‌ای داشته باشم، منطقه‌ای که کمتر از یک دهه از الحاق آن به اصفهان گذشته و من در نخستین دوره شورای شهر خوراسگان، عضو شورا بودم؛ الحاق خوراسگان با فراز و نشیب‌های فراوانی انجام شد؛ مردم منطقه خوراسگان انتظار داشتند بعد از الحاق اتفاقات زیادی رقم بخورد، اما اتفاق خاصی در این منطقه نیفتاد.

طغیانی با بیان اینکه خوراسگان ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد، ادامه داد: خوراسگان همواره به عنوان دروازه شرق اصفهان مطرح بوده، اما آنگونه که انتظار بود، به آن رسیدگی نشد؛ البته تنها منطقه ۱۵ این شرایط را ندارد بلکه مناطق ۱۴ و ۱۲ شهرداری اصفهان نیز علی رغم داشتن ظرفیت لازم، آنچه باید در مدیریت شهری سهم داشته باشند برای آنها ادا نشده است.

وی تصریح کرد: متاسفم که به خاطر افتتاح سینما در شرق اصفهان این‌گونه پایکوبی می‌کنیم در حالی که استحقاق مردم این منطقه بیش از این بوده است؛ البته با تمام کاستی‌ها، این بی‌انصافی است اگر نگوییم چنان چه همراهی اعضای شورا و توجه ویژه شهردار نبود، اتفاقات فرهنگی عمرانی که در بودجه ۹۷ و ۹۸ بوده محقق نمی‌شد.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شاید در زیرساخت کم نداشته باشیم، اما برنامه‌های فرهنگی در سطح منطقه کم بوده است و شاید اگر همت مدیریت شهرداری نبود این سینما نیز در نقطه دیگری از شهر ساخته می‌شد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تا چند روز آینده پروژه بزرگ دیگری در منطقه ۱۵ رقم می خورد، گفت: بودجه ای حدود ۹۰ میلیارد تومان برای این پروژه در این منطقه اختصاص یافته که در تاریخ بی سابقه است و اگر توجه شورا و شهردار نبود پروژه جای دیگری اجرا می‌شد.

طغیانی تاکیدکرد: مدیریت شهری اصفهان از پروژه های کوچک مقیاس محله‌ای غفلت نکرده و در بودجه ۹۸پروژه های محرک توسعه مثل بازسازی حمام نقاشی خوراسگان را در دستور کار منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان قرار داده است.

وی بیان اینکه از شهردار منطقه می‌خواهم هوای مردم نجیب و طبع بالای خوراسگان را داشته باشد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: باید همواره یاد و خاطره زنان و مردانی که جان، مال و فرزندان خود را در این مسیر فدا کردند گرامی بداریم و هیچگاه حق نداریم فداکاری آنها را فراموش کنیم.

کد خبر 366640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.