اکران "چشمهایت" در نهمین جشنواره فجر اصفهان

کارگردان فیلم چشمهایت گفت: تا زمانی که فیلم هایی نسازیم که بازیگرساز نباشد و تماشاگر پسند مطمئنا صنعت سینمایی هم نخواهیم داشت.

حسین طبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با حضور فیلم چشمهایت در جشنواره فجر اصفهان اظهار کرد: فیلم چشمهایت قرار بود با حضور حسن جوهرچی ساخته شود که پس از فوت این هنرمند با یکسال تاخیر ساخت آن شروع شد.

کارگردان فیلم چشمهایت ادامه داد: این فیلم در ژانر ملودرام ساخته شده و بعد از مدت‌ها اصفهان را با شکل و شمایلی که مردم در کل دنیا آن را میشناسند یعنی پر زرق و برق و زیبا آن را به تصویر کشیده است.

وی با بیان اینکه از اداره ارشاد و سیتی سنتر تشکر می کنم که بخش جنبی امسال برای فیلم های اصفهان قرار داده اند تا این فیلم ها دیده شوند، گفت: امیدوارم استقبال خوبی از این فیلم شود من همه جا گفته ام سینما و تئاتر بدون تماشاچی یعنی هیچ و امیدوارم مردم از دیدن این فیلم لذت ببرند.

طبیب زاده درباره استقبال از این فیلم ادامه داد: در اکران خصوصی این فیلم متوجه شدیم هنرمندان چون مجید مشیری و رضا ایرانمنش از این فیلم راضی بودند و امیدوارم چه در رسانه های خانگی چه در سینمای هنر و تجربه مورد استقبال قرار بگیرد.

کارگردان فیلم چشمهایت با بیان اینکه عقیده دارم بازیگر نماد فیلم و سینما است، گفت: تا زمانی که فیلمساز مورد حمایت قرار نگیرد و با اطمینان فیلم نسازد و تا وقتی فیلم هایی نسازیم که بازیگرساز نباشد و تماشاگر پسند مطمئنا صنعت سینمایی هم نخواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، فیلم سینمایی چشمهایت به کارگردانی حسین طبیب زاده در روز های ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۱ بهمن ماه در سالن شماره یک پردیس سینمایی سیتی سنتر اکران خواهد شد.

کد خبر 366611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم علمداری IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    2 0
    حسین طبیب زاده یکی از بهترینهاست با آرزوی موفقیتهای بیشتر برایش