زاینده‌رود را تا نوروز جاری نگه دارید

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امید است با افزایش نزولات آسمانی، تدابیر مسئولان و مدیریت صحیح آب در مسیر ۳۶۰ کیلومتری مبدا تا مقصد رودخانه زاینده‌رود، جاری بودن آن استمرار یافته تا مهمانان نوروزی اصفهان نیز شاهد این اتفاق در شهر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: وظیفه ما قدردانی از همه کسانی است که در سخت‌ترین شرایط در مخوف ترین زندان‌ها پای انقلاب مانده و با رشادت، ایثارگری، شکنجه‌ها و خانه به دوشی‌های خود پیروزی انقلاب را رقم زدند.

وی افزود: بازگشایی زاینده رود موجی از شادی و شعف را همزمان با دهه فجر و در آستانه عید نوروز برای شهروندان ایجاد کرده که امید است با افزایش نزولات آسمانی، تدابیر مسئولان و مدیریت صحیح آب در مسیر ۳۶۰ کیلومتری مبدا تا مقصد رودخانه، این اتفاق استمرار یافته تا مهمانان نوروزی اصفهان نیز شاهد جاری بودن زاینده رود در شهر باشند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، تسهیل امور مردم را زمینه قدرشناسی حضور آنان در پیروزی و حفظ انقلاب دانسته و توضیح داد: استاندار اصفهان یکی از مدیرانی است که به عنوان الگویی در مدیریت مردمی و اسلامی به دنبال حل مشکلات استان بوده و امیدوارم دیگر مدیران نیز با الگوگیری شایسته از وی امور مربوط به مردم را به دور از بروکراسی دست و پا گیر اداری در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

وی با بیان اینکه لازم است مدیران با برخوردهای صحیح و کمک های حداکثری به مردم رنج های آنان را التیام داده و موجب افزایش اعتماد آنان به آینده کشور شوند ادامه داد: همه مسئولان باید فاصله خود با مردم را کمتر کرده و با سرلوحه قرار دادن ساده زیستی و حذف مراسم‌های غیر ضروری بیشترین خدمت را به آنان انجام دهند.

نصر اصفهانی اضافه کرد: مدیریت شهری با وجود تمام وظایفی که برعهد دارد باید حل مشکلات رونق کسب و کار را به خصوص درباره اقشار آسیب پذیر در دستور کار خود قرار داده و با استفاده از ظرفیت‌های شهری شرایطی را برای کارآفرینان و تولید کنندگان خرد به ویژه صاحبان مشاغل خانگی در بستری ایمن و کم هزینه فراهم کند تا آنان بدین سبب معیشت خود را مدیریت کنند.

وی اقدام شهرداری مناطق با همکاری خیریه‌ها در برپایی بازاچه‌های بومی و محلی را قابل تقدیر دانسته و خاطرنشان کرد: الگوی موفق در زمینه برپایی این بازارچه های موقت در یکی از ایستگاه های قطار شهری منطقه ۱۲ اتفاق افتاد که مورد استقبال شهروندان و تولید کنندگان قرار گرفته و باعث سرزندگی فضاهای موجود غیرکاربری در سطح شهر شده است که می تواند در صورت استمرار، زمینه دلگرمی فعالان با سرمایه اندک را فراهم کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم مساعدت مدیریت شهری با کسبه در روزهای پایانی سال ادامه داد: انتظار می رود هم صاحبان مشاغل درخصوص رعایت حق و حقوق شهروندان و هم اداره کنترل و نظارت شهرداری در زمینه مدارا با کسبه و گفت و گوی مناسب و تعامل بیشتر با آنان تلاش کنند.

وی اظهار کرد: لازم است درجهت آمادگی مدیریت شهری برای استقبال از مهمانان نوروزی سازمان زیباسازی و معاونت خدمات شهری از هم اکنون زمینه زیباسازی شهر با استفاده حداکثری از بخش خصوصی، موسسات تبلیغاتی و هنرمندان شهری را فراهم کنند تا با حداقل هزینه بیشترین خدمات را به مسافران داشته باشیم.

نصراصفهانی تصریح کرد: اقدام معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی، اداره کل روابط عمومی و مناطق ۱۵ گانه شهرداری در اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر با حفظ حرمت ایام فاطمیه که متقارن با این ایام می‌باشد قابل تقدیر است.

کد خبر 366579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.