نمایش "صدای انقلاب" در دهه فجر

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر نمایشگاهی به عنوان "صدای انقلاب" در محل کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

طیبه فاطمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در نمایشگاه "صدای انقلاب" کتاب‌هایی که موضوع آنها مربوط به وقایع انقلاب است به نمایش گذاشته می‌شود و مخاطبان می‌توانند در طول این نمایشگاه کتاب دلخواه خود را تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه زمان برپایی نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از تاریخ دوازدهم تا بیست و دوم بهمن‌ماه است افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش رخدادهای انقلاب اسلامی در آینه کتاب است.

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه زندگینامه‌نویسی شهدا در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه ویژه نوجوانان بوده، مسئولان کتابخانه و فرهنگسرای نوجوان با حضور در مدارس و ارائه اطلاعات در زمینه نوع مسابقه از آنها دعوت به شرکت می‌کنند و همچنین آدرس اینترنتی کتابخانه نوجوان جهت ارائه مطالب در اختیار آنها قرار می‌گیرد که در نهایت به اثرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

فاطمی با اشاره به برگزاری برنامه‌ای با عنوان "چهل تیتر" در دهه فجر تصریح کرد: این برنامه با حضور نشریات مختلف که در خصوص انقلاب اسلامی سال ١٣٥٧ حضور فعال داشته‌اند برپا خواهد شد، به طوری که تیترهای منتخب از وقایع انقلاب توسط برخی از روزنامه های آن زمان مانند روزنامه اطلاعات و کیهان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: زمان برگزاری برنامه "چهل تیتر" از سیزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه در محل کتابخانه تخصصی رسانه است، همچنین در کنار این برنامه از زحمات خبرنگار پیشکسوت اصفهانی "آقای جعفری" که در زمان انقلاب زحمات زیادی را متحمل شده‌اند تقدیر و تشکر می‌شود.

کد خبر 366561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.