تدوین طرح بزرگترین جام بازی‌های الکترونیک کشور در اصفهان

شهرضا - رییس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان گفت: امید بود تا تصویب قانون انون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، جای بیشتری برای حضور جوانان در پست‌های مدیریتی کلان کشور و استان ایجاد شود، اما در عمل این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، نورالدین سهرابی شامگام امروز (شنبه) در نشست صمیمی ورزشکاران این شهرستان با وزیر ورزش وجوانان، اظهار کرد: جوانان همواره ثابت کرده‌اند از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن دفاع می‌کنند، اما مسئولان هم باید بیش از این به جوانان خدمت کنند.

فعالیت ۲۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان در استان

وی اضافه کرد: جوانان پرچمدار شفافیت، تخصص و امید به آینده هستند، ولی لازم است بستر مناسب‌تری برای حضور آنان در صحنه‌های مختلف، فراهم شود.

رییس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان تأکید کرد: این استان، زیرساخت‌ها و امکانات زیادی برای مرکزیت شبکه‌های ملی در اختیار دارد، به همین دلیل لازم است وزارت ورزش و جوانان از این توانمندی بیشتر حمایت کند.

سهرابی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰۰ سازمان مردم‌نهاد فعال جوانان در استان اصفهان وجود دارد که این ظرفیت، اصفهان را به یکی از سردمدارن اصلی مشارکت جوانان در امور اجتماعی تبدیل کرده است.

برخی مدیران کهنسال، مانع پیشرفت هستند

وی با اشاره به تصویب قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، خاطرنشان کرد: امید بود تا با تصویب این قانون جای بیشتری برای حضور جوانان در پست‌های مدیریتی کلان کشور و استان ایجاد شود، اما در عمل این اتفاق نیفتاد.

رییس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اضافه کرد: برخی مدیران کهنسال با ممانعت از حضور جوانان در پست‌های مدیریتی، مانع پیشرفت کشور هستند.

سهرابی با اشاره به انعقاد تفاهنامه وزارتخانه‌های کشور و ورزش و جوانان درخصوص اختصاص کدهای اقتصادی به هیئت‌های ورزشی، یادآور شد: اجرای این طرح در عمل با مشکلاتی همچون تعلق مالیات مواجه است، بنابراین لازم است برای رفع موانع مالیاتی آن نیز اقدام شود.

ایجاد بزرگترین جام بازی‌های الکترونیک کشور در اصفهان

وی تصریح کرد: طرح برگزاری بزرگترین جام بازی‌های الکترونیک کشور در استان اصفهان تدوین شده و باتوجه به زیرساخت‌های مناسبی که در استان وجود دارد، لازم است با حمایت از این طرح، گام مؤثری برای توسعه پایدار اصفهان برداشته شود.

رییس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان در ادامه افزود: اجرای این طرح به اختصاص یک میلیارد تومان تسهیلات از منابع صندوق کارآفرینی امید نیاز دارد.

سهرابی تأکید کرد: لازم است شهرستان‌های استان برای ایجاد شورای مشورتی جوانان اقدام کنند تا به این وسیله از توانمندی کم‌نظیر جوانان برخوردار شویم.

کد خبر 366503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.