سه هزار و ۸۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد

مبارکه- وزیر ورزش و جوانان از وجود سه هزار و ۸۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد و گفت: پیش بینی شده تا پایان سال جاری ۸۰۰ طرح ورزشی در سطح کشور به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، مسعود سلطانی‌فر، امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۲۲ بهمن این شهرستان اظهار کرد: در گذشته در مجموع سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ طرح نیمه کاره ورزشی تکمیل و به بهره برداری می رسید، اما امسال این تعداد تا پایان سال به ۸۰۰ طرح خواهد رسید.  

وی گفت: سه هزار و ۸۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که از دو سال گذشته تاکنون برای تکمیل آنها از اعتبارات ردیف ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده استفاده شده است.  

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: روند تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه کاره با توجه به سیاست‌های عمومی در دولت دوازدهم سرعت یافته و امیدواریم با تخصیص اعتبارها و درآمدهای مناسب این پروژه‌ها هرچه زودتر تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: سیاست این است که با استفاده از منابع ملی و استانی تا پایان فعالیت دولت کنونی بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره را در کشور و به ویژه استان اصفهان به بهره برداری برسانیم.  

سلطانی‌فر با بیان این که بسیاری در تلاش بودند تا ملت ایران فجر چهلم انقلاب اسلامی را جشن نگیرد، گفت: فجر چهلم انقلاب اسلامی را در وزارت ورزش و جوانان از هفته دولت آغاز کردیم و به طور تقریبی هر هفته یک طرح بزرگ ورزشی شامل سالن‌های سرپوشیده، استادیوم‌های پنج هزار نفره و استخرهای مختلف را به بهره برداری رساندیم.  

به گزارش ایمنا، نخستین استخر مسافت کوتاه استاندارد کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهر مبارکه افتتاح شد.  

برای احداث این استخر با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت، ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان اصفهان همچنین از مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان شهید میثمی اصفهان، ورزشگاه قدس و سالن چند منظوره شهرضا بازدید و در جلسه مشترک با سازمان های غیر دولتی اصفهان شرکت می‌کند.  

کد خبر 366466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.