تعداد اماکن ورزشی کشور بعد از انقلاب ۱۰ برابر شده است

مبارکه - وزیر ورزش و جوانان گفت: اماکن ورزشی کشور از ۸۰۰ مجموعه قبل از انقلاب اسلامی با رشد ۱۰ برابری به هشت هزار مکان ورزشی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، مسعود سلطانی‌فر امروز (شنبه) در آیین افتتاح استخر مسافت کوتاه شهر مبارکه اصفهان، اظهار کرد: اماکن و فضاهای ورزشی با احتساب اماکن و فضاهای ورزشی که توسط بخش خصوصی در ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی ساخته شده ، ۱۵ برابر شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش شاهد رشد و توسعه خوبی بوده‌ایم، گفت: یکی از سیاست‌های مهم دولت استفاده از بخش خصوصی و مشارکت آن در اجرای طرح ها است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این طرح‌ها برای رفاه و آسایش جوانان و مردم احداث شده، تاکید کرد: با راه اندازی این اماکن، خبرهای خوشی در آینده خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شهرستان مبارکه حرف‌های زیادی برای گفتن در عرصه ورزش دارد، اضافه کرد: طرح استخر مسافت کوتاه این شهر در دو سال و مدت زمان مناسبی در اختیار مردم قرار گرفت.

سلطانی فر با تاکید بر اینکه بسیاری از دشمنان نقشه کشیده بودند که مردم، فجر چهلم را نبینند، تصریح کرد: ملت قهرمان ایران مثل همیشه از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند و به دنیا اعلام کردند با وجود تحریم‌ها و مشکلات معیشتی پای حفظ نظام و انقلاب ایستادند و با تمام توان از کیان جمهوری اسلامی حفاظت می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اظهار امیدواری از اینکه هر روز با افتتاح یکی از طرح‌های ورزشی، بستر شادی مردم فراهم شود، گفت: امروز نظام بیش از همیشه به وحدت و تامین رفاه مردم نیاز دارد زیرا حمایت، هماهنگی و حضور مردم می‌تواند ما را در رویارویی‌های بین المللی در هر حوزه‌ای مطرح کند تا بتوانیم مقتدرتر حاضر شویم.

به گزارش ایمنا، برای احداث استخر مسافت کوتاه مبارکه با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت،  افزون بر دو سال زمان و بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این استخر دارای سه کاسه استاندارد با ابعاد ۲۱ در ۲۵ و عمق دو متر، کاسه آب درمانی در ابعاد ۸۰ در یک متر و ۶۰ سانتی متر و کاسه کودکان به عمق ۵۰ سانتی متر است و با افتتاح آن برای نخستین بار امکان میزبانی از مسابقات شنا و واترپلوی استاندارد در کشور فراهم شده است.

وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان اصفهان از ورزشگاه ۲۲ بهمن مبارکه، مجتمع فولاد مبارکه و مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان شهید میثمی اصفهان و ورزشگاه قدس و سالن چند منظوره شهرضا بازدید و در جلسه مشترک با سمن‌های اصفهان شرکت می‌کند.

کد خبر 366458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.