شهروندان از روشن کردن آتش در ناژوان خودداری کنند

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: روشن کردن آتش در حاشیه زاینده رود و از جمله در پارک جنگلی ناژوان در فصل سرد سال علاوه بر خسارت به فضای سبز موجب تشدید آلودگی هوا می شود.

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از دو ماه گذشته، طرحی برای مقابله با افروختن آتش در حاشیه رودخانه و در فصل سرما داشتیم، اما با توجه به حیات مجدد زاینده رود و حجم رفت و آمد جمعیت در حاشیه آن، این مشکل بیشتر از قبل خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان در حاشیه زاینده رود از مداخله و کنترل ماموران جلوگیری می‌کند، اما چنان‌چه روند بر افروختن آتش در این فصل سرد سال ادامه پیدا کند، نظارت و کنترل مدیریت ناژوان نیز بیشتر از قبل خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: متاسفانه در اطراف پل مارنان، پل سی و سه پل و در طول حاشیه رودخانه زاینده رود این مشکل وجود دارد و در صورت تداوم این امر، ۳۰ تا ۶۰ نفر از ماموران در پارک ناژوان تذکرات لازم را داده و برخورد مقتضی را  انجام می دهند.

شفیعی ادامه داد: ماموران به صورت پیاده یا سواره و با استفاده از بلندگو اخطار لازم در مورد روشن کردن آتش را داده و چنان‌چه شهروندان موارد توصیه ای را رعایت نکنند در ابتدا با تذکر زبانی و بعد از آن با برخورد عملی وارد شده و آتش را خاموش می‌کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از شهروندان درخواست کرد: در روزهای جاری شدن مجدد زاینده رود و در فصل زمستان جدا از روشن کردن آتش در پارک‌های حاشیه زاینده رود خودداری کنند.

کد خبر 366420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    قطعا با این سبک از تذکر و یا چاپ بنر و امثالهم تغییر فکری و فرهنگی تو این رفتار عجیب ایجاد نمیشه ضمن اینکه تهدید و یا توسل به زور هم جوابگو نیست چون قشری که مرتکب این عمل میشه معلوم الحاله، پیشنهاد من اینه که اولا هزینه ها ی سنگین رشد و نگهداری هرشاخه درخت و یا بحث تشدید آلودگی به زبان خود افراد تفهیم بشه