یک ماه پیش قطر را برده بودیم

صد و بیست و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "حسرت بزرگ ایران، یک ماه پیش قطر را برده بودیم "عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به  دیدار تدارکاتی ٣٣روز پیش تیم ملی کشورمان با قطر در دوحه دارد که در آن دیدار ملی‌پوشان ایران موفق شدند تیم ملی قطر را با همین ترکیب دو بر صفر شکست دهند و اکنون با قهرمانی قطر در جام ملت‌های آسیا آه و حسرت  ملی‌پوشان و هواداران تیم ملی از حذف در این بازی‌ها بیشتر می‌شود.

"در ادامه شرایط سخت تر می شود" دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است که به نقل از حسن جعفری، مدافع راست تیم فوتبال سپاهان مطرح می‌شود که وی ضمن خوب خواندن وضعیت این تیم اظهار داشت: شرایط تیم سپاهان بسیار ایده‌آل است و اگرچه نیم‌فصل دوم شرایط سخت‌تر می‌شود اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا از عنوان قهرمانی نیم‌فصل تیم در پایان بازی‌ها دفاع کنیم.
" مربیان بزرگ به مصائب حضور در ایران تن می دهند؟ "عنوان دیگر  صد و بیست و ششمین"شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که به گزینه‌های بزرگ پیشنهادی سرمربیگری تیم ملی اعم از مورینیو، زیدان و کلینزمن پرداخته است و در این بین به مسائل و مشکلات بودجه‌ای و سایر مسائل کشورمان اشاره کرده و احتمال حضور چنین مربیان نام آشنایی در ایران را تقریباً غیر ممکن می‌داند ضمن آنکه کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی هنوز مبلغ بالایی از فدراسیون فوتبال طلبکار است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 366417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.