سلسله جشن‌های «چهلستون امید» در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسله جشن‌های «چهلستون امید» با موضوع خانواده و در قالب طنز روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن در ورزشگاه خیبر برگزار می‌شود.

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری منطقه ۱۰ اجرای بیش از ۲۱ برنامه را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله می‌توان به برپایی سه جشن بزرگ منطقه‌ای، پنج جشنواره تفریحی و پنج ویژه برنامه مناسبتی و هویتی، چهار جشن محلی، دو نمایشگاه و یک جشنواره دانش‌آموزی اشاره کرد.

وی با تاکید بر لزوم ترویج تفریح و نشاط در بین شهروندان، افزود: جشن‌های «چهلچراغ» عنوان ویژه برنامه‌های مناسبتی است که در مراکز فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همچون فرهنگسرای استاد همایی، خانه فرهنگ طوس و خانه فرهنگ دشتستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره دانش آموزی «بهارآزادی»، گفت: این جشنواره با موضوع شعارنویسی و در مدارس منتخب منطقه ۱۰ با همکاری آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان در حال برگزاری است.

وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و هنرهای خانگی بانوان و دختران محله‌های گرگان و هفتون خبر داد و گفت:  این نمایشگاه از ۱۳ لغایت ۱۸ بهمن ماه ویژه عموم و از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ در فرهنگسرای استاد همایی برگزار می‌شود.

شهبازی گفت: جشن دانش آموزی منطقه با موضوع «مهارت نه گفتن» صبح روز ۱۴ بهمن در ورزشگاه خیبر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقارن برنامه‌های دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: تمام برنامه‌های دهه فجر شامل جشن‌ها و جشنواره‌ها در منطقه ۱۰ از هفتم بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۵ بهمن قبل از شروع ایام فاطمیه دوم پایان می‌یابد.

کد خبر 366408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.