بهره‌برداری از ۲۲۸ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: فردا یکشنبه ۱۴ بهمن ۹۷- ۲۲۸ میلیارد ریال پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افتتاح می‌شود.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: یکی از این پروژه‌ها "مجتمع تجاری مسکونی شریعتی" است که به صورت مشارکت با بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی افزود: تکمیل و تجهیز سالن «سینما بهمن» با مشارکت مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال انجام شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان احداث پروژه مشارکتی "مجتمع تجاری مسکونی فجر" با صرف اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های آماده بهره برداری در این منطقه اعلام کرد و گفت: زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه نیز با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه آبیاری قطره‌ای رفیوژ فضای سبز خیابان‌های سطح منطقه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال فردا به بهره برداری می رسد، افزود: خیابان‌سازی خیابان رضوی با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار آماده افتتاح شده است.

قاسمی تصریح کرد: بهسازی و روشنایی معابر پارک‌های سطح منطقه با صرف اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال، اصلاح هندسی، ایمن‌سازی و خط‌کشی معابر سطح منطقه با اعتبار هفت میلیارد ریال، احداث پل هوایی عابر پیاده واقع در بلوار ارغوانیه (میلاد نور) با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال و پیاده روسازی ضلع جنوبی خیابان جی غربی (حد فاصل خیابان همدانیان تا خیابان توحید) با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان است.

 وی از نصب وسایل ورزشی و حرکت درمانی و همچنین اسباب‌بازی کودکان در سطح پارک‌های منطقه با اعتبار هفت میلیارد ریال خبر داد و اظهارکرد: احداث پل بتنی و اصلاح هندسی تقاطع بلوار مالک اشتر، خیابان جی و مقداد اول با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال انجام شده و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش ایمنا، آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی این منطقه فردا در سالن سینما بهمن خوراسگان برگزار خواهد شد.

کد خبر 366405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.