تلاش می‌کنیم توانایی دختران بلند قامت ایرانی را به دنیا نشان دهیم

نایب رییس فدراسیون والیبال گفت: ورود آقایان در ورزشگاه برای تماشای بازی بانوان می‌تواند گامی برای برنامه‌ریزی، انگیزه و پیشرفت بیشتر والیبال بانوان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تجلیل از تیم‌ والیبال بانوان ذوب آهن، تیم والیبال بانوان نامی‌نو امروز -جمعه ۱۲ بهمن ماه- با حضور ناهید تاج‌الدین، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مسعود یزدان‌پناه، دبیر سازمان لیگ والیبال، فریده روشن، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، متین زبردست، نایب رییس فدراسیون والیبال و مسئولان استانی در ورزشگاه ملت برگزار شد، البته قرار بود تیم والیبال پیکان هم در این مراسم حضور داشته باشد اما شرکت نکردند.

 در ابتدای این مراسم از تیم والیبال بانوان نامی‌نو که موفق به کسب مقام سوم مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان شده بودند با اهدای کاپ و مدال تجلیل شد و در پایان بازیکنان تیم والیبال بانوان ذوب آهن رو سکو رفتند و با دریافت جام و مدال، قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال بانوان را جشن گرفتند.

پیشرفت والیبال بانوان با ورود آقایان

متین زبردست، نایب رییس فدراسیون والیبال در این مراسم، اظهار کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که والیبال به سطح جهانی برسد؛ دختران بلند قامت ایران توانایی‌های زیادی دارند تا خودشان را به دنیا نشان دهند.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که آیا ورود آقایان به ورزشگاه برای تماشای ورزش بانوان، مناسب است یا خیر؟ گفت: برای این گونه مسائل باید تصمیمات در راستای شئونات اسلامی و مصلحت نظام باشد. اجازه ورود آقایان به ورزش بانوان به بخش کلان کشوری مربوط است و تصمیم‌گیرنده دستگاه‌های بزرگ کشوری هستند؛ با در نظر گرفتن رعایت همه شئونات اسلامی، ورود آقایان در ورزشگاه برای تماشای بازی بانوان می‌تواند گامی برای برنامه‌ریزی، انگیزه و پیشرفت بیشتر والیبال بانوان شود.

نایب رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه اسپانسرها به این نتیجه رسیده‌اند که بانوان می‌توانند هوادار جذب کنند، خاطرنشان کرد: جلساتی را با کسانی که در رشته والیبال آقایان تیمداری می‌کنند برگزار کرده‌ایم و فدراسیون به دنبال این است که باشگاه‌ها را متقائد کنند تا در والیبال بانوان تیمداری کنند چراکه در این زمینه سود خواهند کرد.

زبردست در خصوص شرایط تیم ملی والیبال بانوان، تصریح کرد: فدراسیون تصمیم گرفته با توجه به توانایی بانوان والیبالیست، از مربی‌های روزمه‌دار دنیا استفاده کند، وجود مربی با دانش موجب می‌شود مربیان و بازیکنان از دانش او بهره‌مند شوند؛ در حال حاضر رزومه‌ تعدادی از مربیان رو جمع‌آوری کرده‌ایم و احتمالاً یکی از گزینه‌های ما مربی چینی است.

کد خبر 366383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.