مشکلات سر راه انقلاب نشان از حرکت به سمت قله موفقیت است

سمیرم- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم گفت: اگر در مسیر انقلاب سختی و مانع وجود دارد نشان از حرکت به سمت قله است چرا که در مسیر موفقیت مانع وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ هوشنگ نوابی در حاشیه مراسم چهل سالگی انقلاب و گلباران تمثال امام راحل در شهرستان سمیرم، ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: با فداکاری ملت بزرگ ایران و به برکت خون شهدای این مرز و بوم درخت تنومند انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با گرامیداشت مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ هشت ساله دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شاخ و برگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی جهان را فراگرفته و همه از آن بهره‌مند شده اند.

وی ایام الله دهه فجر را روز بالا رفتن حق و از بین رفتن باطل توسط خداوند منان دانسته و متذکر شد: دهه فجر روز برچیده شدن ستم و تحقق جاءالحق بود.

نوابی با اشاره به اهمیت تذکر دادن ایام الله دهه فجر به یکدیگر توسط مردم افزود: خداوند به صورت مستمر معاد را به انسان ها تذکر داده است و این نشان از اهمیت آن بوده که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی با اشاره به برخی گرانی ها و کج مدیریتی ها خاطر نشان کرد: برخی از این کج مدیریتی ها و سیاسی کاری ها متاسفانه باعث فراموشی معاد می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم افراد جامعه ایرانی را به سه دسته تقسیم کرده و گفت: یک دسته در انقلاب به خدمت گذاری مشغول بوده و برای انقلاب کار می‌کنند، دسته دوم افرادی هستند که خدمت نمی‌کنند اما خیانت هم نمی‌کنند اما متاسفانه دسته سوم روحشان سمت و سوی غربی دارد و نگاهشان به سوی آمریکا است.

وی با اشاره به رفتار استکبار با طرفداران خود متذکر شد: مگر شاه هوادار و نوکر آن ها نبود؟ پس چرا پس از انقلاب به او پناهندگی ندادند و او را به مصر فرستادند؟

سرهنگ نوابی در همین رابطه افزود: استکبار تا زمانی که بتواند از نوکرهای خود استفاده می کند و پس  از آن همانند تفاله ای دور ریخته می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به جمهوری اسلامی موجود در پاکستان و دیگر جمهوری اسلامی‌های تو خالی و بدون محتوا افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران همچون پاکستان و در کتابخانه ها بود که دشمن با ما کاری نداشت.

وی با اشاره به مسیر حرکت انقلاب به سمت قله های موفقیت افزود: اگر در مسیر انقلاب سختی و مانع وجود دارد نشان از حرکت به سمت قله بوده و باید بدانیم که در مسیر موفقیت مانع وجود دارد.

نوابی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: اگر آمریکا و استعمار با تکنولوژی هایی همچون فیسبوک، تلگرام و ... به سمت مردم هجوم آورده نشان از افول آن‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم با اشاره به هدایت انقلاب توسط رهبر اصلی آن متذکر شد: استعمار در حال خفه شدن بوده و باید از صحنه روزگار حذف شود.

وی با اشاره به صدور جمهوری اسلامی به سایر نقاط دنیا افزود: مرز های جمهوری اسلامی فراتر از انقلاب اسلامی بوده و گستره بیشتر را شامل می شود.

سرهنگ نوابی در همین رابطه خاطر نشان کرد: امام راحل در زمان جنگ از صدور انقلاب توسط جنگ تحمیلی صحبت به میان آوردند که امروز یک جوان آرژانتینی پس از آشنایی با انقلاب آن را با خود صادر کرده تا جایی که نام فرزندان خود را علی و حسین گذاشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم عربستان صعودی را عربستان یهوی خطاب کرده و افزود: این افراد برای جنگ با یمن پول خرج می‌کنند تا فرمانده نظامی بیاورند و در برابر یمنی که مشکلات فراوانی دارند بجنگند.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم قبور شهدای شهرستان سمیرم توسط مسئولان شهرستان غبار روبی و عطر افشانی شد.

کد خبر 366327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.