مرتضی قربانی رییس هیئت تیراندازی اصفهان شد

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: قرار نیست حتما برای ثواب مسجد، مدرسه و درمانگاه بسازیم، امروز باید جوان‌ها را با ورزش به راه درست هدایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطان حسینی امروز -پنجشنبه۱۱ بهمن- در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان اصفهان اظهار کرد: در احادیث و روایات پرداختن به ورزش تیراندازی بارها تکرار شده و اگر کسی این ورزش را یک‌بار تجربه کند لذت آن را هیچ‌گاه فراموش نخواهد کرد.

وی ادامه داد: آن چیزی که وظیفه اداره کل است را نمی‌توانیم در قبال هیئت‌ها انجام دهیم. سردار قربانی را ایران قبول دارد و مدیریت شایسته توانسته نیازهای هیئت را برطرف کند.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به‌سختی کار هیئت‌های شهرستانی خاطرنشان کرد: کار در هیئت‌های شهرستانی برای رضایت خداست و این کار را برای جوانان مملکت انجام می‌شود. قرار نیست حتما برای ثواب مسجد، مدرسه و درمانگاه بسازیم، امروز باید جوان‌ها را با ورزش به راه درست هدایت کنیم.

توسعه تیراندازی استان در دستور کار

هم‌چنین، رییس هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: جوانان امروز باید قدرت ایران را ببینند، دهه فجر این کشور را از روح استکبار نجات داد. زحمات زیادی در جنگ و انقلاب کشیده شده است و حال همه باید باهم کار را پیش ببریم.

قربانی با اشاره به برنامه‌های هیئت تیراندازی گفت: باید برای توسعه تیراندازی در استان برنامه‌ریزی شود؛ تلاش می‌کنیم سالانه ۱۰ هزار نفر برای آموزش و تربیت در رشته تیراندازی جذب شوند.

به گزارش ایمنا، در انتخابات مجمع تیراندازی مرتضی قربانی که از سال ۱۳۷۳ عهده‌دار ریاست هیئت تیراندازی استان اصفهان است، تنها کاندیدای انتخابات این دور بود که نهایتا با کسب۱۶ رائ از ۱۶ رائ ماخوذه برای ۴ سال دیگر نیز در این سمت ابقا شد.

کد خبر 366289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.