اختصاص ۸ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان شهید رجایی داران

فریدن- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی داران 8 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که 4 میلیارد تومان آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی و 4 میلیارد تومان آن را وزارت بهداشت و درمان متقبل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، اکبر ترکی امروز( پنجشنبه) در آیین معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدن اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی داران با تخصیص اعتبار هشت میلیارد تومان که چهار میلیارد تومان آن توسط دانشگاه علوم پزشکی و چهار میلیارد تومان آن توسط وزارت بهداشت و درمان تامین می‌شود.

وی افزود: ۳۵۰ میلیون تومان برای اجرای پروژه طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی داران به پیمانکارا برای شروع کار پرداخت شده است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: علت عدم ساخت بیمارستان جدید در شهرستان فریدن، با توجه به دستور رییس جمهور مبنی بر عدم اجرای پروژه جدید است که بهترین شیوه برای خدمت رسانی در زمینه بهداشت و درمان به مردم، توسعه بیمارستان شهید رجایی داران با توجه به سطح دو ارجاع این بیمارستان است..

وی تصریح کرد: در بودجه سال ۹۸ تخصیص اعتبار لازم برای تأمین آب شرب چهار شهرستان را پیگیر هستیم و اولویت بعدی ما ارتقاء بخش بهداشت و درمان این شهرستان‌ها است.

ترکان اظهار کرد: انتخاب دکتر نمکی به عنوان سرپرست وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیز فرصت بسیار خوبی برای پیگیری مطالبات در حوزه بهداشت و درمان شهرستان‎های حوزه انتخابیه است.

به گزارش ایمنا، در این آیین از خدمات محمد رضا شیخی دارانی قدردانی و آقای سیف اله صالحی به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدن معرفی شد.

کد خبر 366288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.