آغاز رسمی ویژه برنامه‌‎های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دقایقی پیش مراسم رسمی ویژه برنامه‌‎های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران شهری و شهروندان اصفهانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و شهری با شعار " افتخار به گذشته؛ امید به آینده" از سوی شهرداری اصفهان ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طراحی و برنامه ریزی شده است. 

این مجموعه رویدادها از امروز -پنجشنبه ۱۱ بهمن- با برگزاری آیین رسمی ویژه برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر از مقابل ساختمان مرکزی شهرداری اصفهان، با حضور مدیران شهری و خانواده شهدا و با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، آغاز می‌شود.

۳۰۰ رویداد شهرداری اصفهان ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شامل برگزاری برنامه های مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان با عنوان "چهلستون امید"، جشن مدارس با عنوان "بهار آزادی"، برنامه های گردشگری شهری با عنوان " گذر انقلاب"، برنامه های عرصه محور و میدانی سطح شهر با عنوان "چهل میدان"، جشن های محله‌ای با عنوان "چهلچراغ"، برنامه های ورزشی با عنوان "چهل سال افتخار"، فضاسازی های شهری با عنوان "چهلستون انقلاب" و برنامه تجلیل از بانوان نام آور با عنوان "چهل نام آور بانو" برگزار می شود. توجه به توزیع عادلانه برنامه ها در تمامی مناطق شهر از نکات ویژه ای است که در اجرا و طراحی این برنامه ها مد نظر قرار گرفته است. همچنین با توجه به تقارن این ایام با ایام فاطمیه، ویژه برنامه‌هایی متناسب با این ایام پیش بینی شده و حفظ حرمت این ایام در این برنامه‌ها مورد تأکید است.  

کد خبر 366240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.