درگاه ثبت و پی‌گیری خرابی تلفن ثابت کشوری شد

 مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اجرای سیستم نرم افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکان تلفن ثابت مخابرات ایران، افزود: اطلاعات تمام مراکز مخابراتی و حدود ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت، در پایگاه داده این نرم افزار به‌صورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری با اشاره به فراهم شدن این امکان، اظهار کرد: می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن ۲۰۱۱۷ و یا با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت نمود.

 وی افزود: سیستم یکپارچه ثبت و پی گیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار می دهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتوان وضعیت خرابی، زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور به صورت متمرکز رصد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: می توان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری نمود تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل شود.

کد خبر 366154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.