خطری که از بیخ گوش سپاهان گذشت

باشگاه سپاهان با معاوضه ساسان انصاری و محمدرضا مهدی زاده موافقت کرد تا از خطر شکایت تراکتورسازی از این باشگاه در امان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زمانی که باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی را از ریزه اسپورت ترکیه خرید، کسی به فکرش خطور نمی‌کرد که بعد از آن پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات بازیکن محروم شود. 

روز گذشته خبری شوک‌آور برای هواداران سپاهان در خبرگزاری‌ها منتشر شد و آن جدایی ساسان انصاری از سپاهان و پیوستن او به تراکتورسازی بود. انصاری یکی از بازیکنان مورد اعتماد قلعه‌نویی در خط آتش سپاهان بود و از معدود بازیکنانی بوده که در پوست اندازی‌های پی در پی سپاهان دوام آورده است.

مسئله اینجاست که آیا ساسان انصاری خودش دوست داشته به تیم تراکتورسازی تبریز بپیوندد یا مشکل به شکایت تراکتورسازی از سپاهان به علت جذب محمد مسلمی پور بر می‌گردد؟ بر اساس آنچه در رسانه‌ها منتشر شد مسلمی‌پور با تراکتور قرار داد داشته و سپاهان بدون اشراف بر این موضوع با این بازیکن جوان و آینده دار قرار داد بسته است. 

در فوتبال روز دنیا پنج اصل مهم برای انتقال یک بازیکن وجود دارد که شامل استعدادیابی، تحقیقات، مذاکره با بازیکن، تست پزشکی، قرار داد و تایید نهایی آن است. پس از توافق با بازیکن در بندهای قرارداد و تایید نهایی، مهم‌ترین مسئله آزادسازی قرارداد بازیکن از باشگاهی است که در آن فعالیت دارد. حال سوال اینجاست که اگر محمد مسلمی پور با باشگاه تراکتور قرارداد داشته است، مسئولان حقوقی باشگاه سپاهان کجا بوده‌اند تا از تایید نهایی برای جذب این بازیکن جلوگیری کنند؟

گفته می‌شود سپاهان به این علت که تراکتور از این باشگاه شکایت نکند تن به این انتقال داده است. دقت نکردن برای قرارداد بستن با یک بازیکن باعث شد ساسان انصاری از سپاهان به تراکتور برود و محمدرضا مهدی زاده به سپاهان بیاید تا قلعه‌نویی یکی از مهره‌های تاثیر گذارش را ازدست‌داده و تقدیم تیمی کند که در نیم‌فصل دوم با سپاهان در کورس قهرمانی است.

شاید این مسئله با یک معاوضه بازیکن رفع شده باشد، اما ممکن بود تراکتورسازی از شکایت خود صرف نظر نکند و همان بلایی که بر سر پرسپولیس آمد برای سپاهان تکرار شود.

خبرنگار ایمنا، با رضا فتاحی سرپرست و مسعود تابش مدیرعامل سپاهان تماس گرفت تا توضیحات لازم در رابطه با این موضوع داده شود اما هیچ‌کدام پاسخ گو نبودند!
 

کد خبر 366145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • MOHAMMAD IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    0 0
    لطفا در کار های سپاهان دخالت و حاشیه سازی نکنید . ببخشید که سپاهان یک مدعی خطرناک و سرتر از تیم مورد علاقتون یعنی لنگه......