بعداز ظهر بارانی رشت، فینالیست جام حذفی را مشخص کرد

در روزهایی که مسابقات جام ملت‌های آسیا تب و تاب زیادی دارد و کانون توجهات به حذف تیم ملی از این رقابت‌ها است، داماش گیلان موفق به انجام کار بزرگی شد و با شکست سایپا به فینال جام حذفی صعود کرد تا نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کند.

به گزارش ایمنا، تیم دسته دومی داماش گیلان که در جام حذفی با کنار زدن چوکا تالش، مقاومت تهران با حذف شاگردان رضا مهاجری نام خود را در بین شگفتی‌سازان جام حذفی ثبت کرد در آن روز خالقی‌فر برخلاف جریان بازی که گل زده بود، در ضربات پنالتی شوت محکم خود را به تیرک افقی دروازه کوبید تا صعود داماش را قبل از پنالتی پنجم گیلانی‌ها رقم بزند.

سه شنبه - ۹ بهمن ماه-  داماش مقابل سایپای مدعی قهرمانی قرار گرفت ولی با وجود اینکه به نظر می‌رسید کار دشواری داشته باشد و نتواند به برتری برسد اما شاگردان دایی تلاش کردند تا بعد از بردهایی که برابر سردار بوکان، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان داشتند، داماش را مغلوب کنند تا فینالیست جام حذفی شوند.

اما داماش رویاهای بزرگ‌تری داشت و تیم جذاب‌تر و با برنامه‌تری بود و توانست در همان شروع مسابقه ، میلاد پورصف‌شکن توپ ارسالی سعید طالبی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را با یک ضربه سر زیبا دور از دستان منادی، تبدیل به گل کند تا داماش در ثانیه ۵۰ دروازه سایپا را باز کند.

تلاش داماشی‌ها برای حفظ این گل تنها تا دقیقه ۳۵ نتیجه داشت و شاگردان علی دایی با ضربه آزاد غافلگیر کننده توسط صادق بارانی نتیجه را مساوی کردند و در نیمه اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

اما این پایان داستان نبود در دقیقه ۷۵ علی آل‌کثیر بعد از حرکتی که از سمت راست زمین انجام داد، ارسال در عرض خوبی به محوطه جریمه داشت که مرتضی حیدری، بازیکن تعویضی داماش با شوت تک‌ضرب توپ را از کنار پای منادی عبور داد تا گل دوم داماش ثبت شود.

در ادامه مسابقه تلاش شاگردان علی دایی برای زدن گل تساوی حاصلی به همراه نداشت تا در نهایت داماش گیلان این تیم دسته دومی با برتری مقابل سایپا، نتیجه‌ای ناباورانه بگیرد و با شگفتی‌سازی به فینال جام حذفی برسد.

با این حساب باید پرسپولیس به مصاف سپیدرود برود و برنده این بازی هم میزبان پدیده شود. به این ترتیب هر یک از تیم‌های پرسپولیس، سپیدرود و یا پدیده می توانند حریف سپاهان در نیمه نهایی این مسابقات باشند.
 

کد خبر 366139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.