سوء مدیریت‌ها باعث دیده نشدن دستاوردها انقلاب شده است

رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان گفت: اگرچه انقلاب خدمات ارزشمندی را در کارنامه خود دارد، اما با کم کاری برخی از مسئولان این خدمات برای جامعه جوانان تفهیم نشده و دشمن نیز این فرصت را غنیمت شمرده، جایگاه حق و باطل را عوض کرده و جوانان را گمراه می‌سازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری در نشست مطبوعاتی و رسانه ای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان که صبح امروز در سالن جلسات صداو سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، گفت:پیامبر اکرم(ص) فرمودند خداوند برای هر موهبتی تکلیفی را مشخص کرده است، بر این اساس خداوند پس از پیروزی انقلاب اسلامی سه موهبت را به مردم و مسئولان ایران عنایت کرده است.

وی افزود: یکی از این موهبت‌های الهی «ولایت» است، امام خمینی (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد.قدر این موهبت را دانستن و به وظایف و مسئولیت‌های خود عمل کردن لازمه آسیب ندیدن جامعه و نظام است.

خدمات انقلاب برای جوانان تفهیم نشده است

رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان دومین موهبت الهی را «انقلاب اسلامی» دانست  و خاطر نشان کرد: این انقلاب بر اساس  ارزشها و آرمان‌هایی شکل گرفت که حضرت امام(ره) ترسیم کردند و از اسلام ناب برگرفته شده، اما متأسفانه سوء مدیریت در برخی زمینه‌ها، باعث دیده نشدن دستاوردها و زیبایی‌های انقلاب شده است.

عسگری تأکید کرد: اگرچه انقلاب خدمات ارزشمندی را در کارنامه خود دارد، اما با کم کاری برخی از مسئولان این خدمات برای جامعه و جوانان تفهیم نشده و دشمن نیز این فرصت را غنیمت شمرده، جایگاه حق و باطل را عوض کرده و جوانان را گمراه می‌سازد.

وی افزود: دشمن به دنبال آن است که بعد از گذشت ٤٠ سال، انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد و برای جلوگیری از این اقدام نیاز به بازگویی دستاورد های انقلاب توسط رسانه ها و خبرگزاری‌ها داریم.

مسئولیت مدیران خدمت شبانه روزی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: سومین موهبتی که جای شکر برای مسئولان نظام دارد، موهبت «مردم فهیم و انقلابی» این کشور است؛ در هیچ جای دنیا مردمی را مشاهده نمی‌کنید که با وجود مشکلات معیشتی پای انقلاب خود بایستند.

عسگری افزود: مسئولیتی که این سه موهبت بر عهده مدیران می گذارد این است که به صورت شبانه روزی و با فعالیت جهادی در خدمت مردم باشند، از مردم فاصله نگیرند و درگیر اشرافی گری نشوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که بعد از گذشت ٤٠ سال  انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد و برای جلوگیری از این اقدام  نیاز به باز گویی دستاوردهای انقلاب توسط رسانه و خبرگزاری ها داریم.

فعالیت ستاد: بیان دستاوردها و پاسخگویی به شبهات

عسگری افزود: سند  افتخار این نظام چهل سال مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و حمایت از مظلومان است که باید برای جامعه داخلی و خارجی  بازگو شود. 

رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان تأکید کرد: از این رو نخستین گامی که ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این راستا در دستور کار خود قرار داده، تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی بود و وظیفه هر شخصی در هر جایگاهی است که دستاوردهای انقلاب را تبیین کند.

وی افزود: در گام دوم به پاسخگویی شبهات موجود در جامعه پرداختیم و شورایی راهبردی با حضور ائمه جمعه استان و با محوریت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تشکیل شد.

اعلام برنامه‌های دهه فجر

عسگری خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی ۲۰ کارگروه در مرکز استان،۳۰ ستاد و ۳۳۲ کارگروه شهرستانی به استثنای مراسمی که در مدارس و مساجد برگزار می‌شود، تشکیل و ۱۴۴۰ برنامه برای بزرگداشت در سطح استان پیش بینی شده است.

وی افزود: در روز ۱۱ بهمن ماه یادواره ۴۰ شهید در حسینه بنی فاطمه برگزار می شود که سخنرنان این برنام آیت الله خاتمی هستند و در روز ۱۲ بهمن به مناسب ورود امام خمینی به کشور رزمایش تاکسیرانی از خیابان فرایبورگ به گلستان شهدا  پیش بینی شده و جمع کثیری از دوچرخه سواران نیز از ورزشگاه تختی به مقصد گلستان شهدا حرکت می‌کنند.

رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان تأکید کرد: در گلستان شهدا شاهد برنامه‌های باشکوهی از جمله اجرای سرودهای انقلابی خواهیم بود و در روز ۱۲و ۱۳ بهمن دو جشن بزرگ به مناسبت ورود امام خمینی به کشور در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

عسگری خاطر نشان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی با حضور مسئولان و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در ۱۶ بهمن ماه از دیگر ویژه برنامه های این دهه هستند و از آموزش پرورش استان انتظار می‌رود همت کند و فضای بازدید مخاطب اصلی این برنامه‌ها که جوانان و نوجوان هستند، را از این نمایشگاه فراهم سازد.

جشن‌های فرهنگی شهرداری در سراسر مناطق استان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:جشن‌های گسترده ای هم در سراسر مناطق استان توسط شهرداری اصفهان برگزار می شود که حدود ۴۰۰ برنامه فرهنگی را در خود جای داده است. همایش ادیان توحیدی و مسابقات فرهنگی وسیع با موضوع دستاوردهای نیز انقلاب پیش بینی شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که انشاالله امسال ۲۲ بهمن باشکوهی را رقم می زنیم؛ در صورتی که  دشمن در صدد آن بود که از تاریخ ۱۳ آبان ماه با افزایش تحریم‌ها، نارضایتی‌های داخلی را افزایش دهد و مشکلات را به ۲۲ بهمن برساند، اما به لطف خدا مردم با وجود مشکلات صبر را پیشه کردند.بنابراین در بزرگداشت انقلاب مطالبات مردم نباید نادیده گرفته شود.

کد خبر 366018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.