مطالعه تاریخ و مقایسه جایگاه امروز ایران با گذشته ضروری است

امام جمعه نجف‌آباد گفت: بیش از چهار دهه است که موضوع ایران و انقلاب اسلامی به عنوان اصلی‌ترین محور نشست‌های مطالعاتی و سیاسی مهم دنیا مطرح است و هر کجا که قدرت‌های بزرگ جلسه‌ای برگزار می‌کنند کمتر پیش آمده که راجع به ایران تبادل نظری صورت نگیرد.

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد اظهار کرد: اقدامات زیادی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب در حوزه‌های مختلف انجام شده، اما هنوز اقدامات زیادی نیز روی زمین مانده است که مسئولان باید حضور بیشتر و ملموس‌تری در بین مردم داشته باشند تا آن‌ها حس کنند که مسئولان تمامی تلاش خود را برای خدمت رسانی به کار بسته‌اند.

وی با بیان اینکه مطالعه تاریخ و مقایسه جایگاه امروز ایران با مقطع قبل از انقلاب ضروری است خاطرنشان کرد: باید قرائت صحیحی از اسلام و انقلاب داشته باشیم و با بیان برخی ایرادات و کمبودها، دستاوردها و خدمات نظام اسلامی را هم به شکل صحیح تبیین کنیم.

امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه باید بیش از پیش به اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان اهمیت داد اضافه کرد: نقاط قوت و ضعف انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها را باید به صورت دقیق و کارشناسی شده ارزیابی و آسیب‌شناسی کنیم تا بتوانیم در آینده مسیر روشن‌تر و درخشان‌تری را ادامه دهیم.

کد خبر 365989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.