برگزاری همایش بزرگ "پیاده روی ۴۰ گام" در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با لحظه تاریخی ورود امام‌(ره) همایش بزرگ "پیاده روی ۴۰ گام" از امامزاده اسحاق واقع در خیابان پروین به سمت شهرداری منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری منطقه ۱۰ اجرای بیش از ۲۱ برنامه را در دستور کار خود قرار داده است که از جمله می‌توان به برپایی سه جشن بزرگ منطقه‌ای، پنج جشنواره تفریحی و پنج ویژه برنامه مناسبتی و هویتی، چهار جشن محلی، دو نمایشگاه و یک جشنواره دانش‌آموزی اشاره کرد.

وی با اشاره به تقارن برنامه‌های دهه فجر با ایام فاطمیه و با بیان اینکه تمام برنامه‌های دهه فجر شامل جشن‌ها و جشنواره‌ها در منطقه ۱۰ از هفتم بهمن ماه آغاز و تا ۱۵ بهمن قبل از شروع ایام فاطمیه دوم پایان می‌یابد تصریح کرد: سلسله جشن‌های "چهل ستون امید" با موضوع خانواده و در قالب طنز در ورزشگاه خیبر در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن از ساعت۱۸:۳۰ و جشن دانش آموزی منطقه با موضوع "مهارت نه گفتن" صبح روز ۱۴ بهمن و در همین ورزشگاه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: همزمان با لحظه تاریخی ورود امام (ره) همایش بزرگ "پیاده روی ۴۰ گام" از امامزاده اسحاق واقع در خیابان پروین به سمت شهرداری منطقه ۱۰ برگزار می شود.

شهبازی با اشاره به لزوم ترویج تفریح و نشاط در بین شهروندان تصریح کرد: جشن‌های "چهلچراغ" عنوان ویژه برنامه‌های مناسبتی است که در مراکز فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همچون فرهنگسرای استاد همایی، خانه فرهنگ طوس و خانه فرهنگ دشتستان برگزار می‌شود، همچنین از هفتم لغایت ۱۰ بهمن ماه نیز جشنواره ابربازی ها و بازی‌های فکری و حرکتی با عنوان زنگ تفریحی ویژه دانش آموزان و در روز ۱۱ بهمن ویژه بانوان این منطقه در باغ طلوع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره دانش آموزی "بهارآزادی"، گفت: این جشنواره با موضوع شعارنویسی و در مدارس منتخب منطقه ۱۰ با همکاری آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان در حال برگزاری است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همچنین به برگزاری نمایشگاه دستاوردها و هنرهای خانگی بانوان و دختران محله‌های گرگان و هفتون از ۱۳ لغایت ۱۸ بهمن اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه ویژه عموم و از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ در فرهنگسرای استاد همایی برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت چهل سالگی انقلاب با مشارکت ادارات و سازمان‌های دولتی، مراکز و مجموعه‌های خصوصی و نهادهای مردمی در طول ایام الله دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 365974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.