سایه جام ملت‌ها بر نیمه‌نهایی جام حذفی ایران

با صعود ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا بازی‌های جام حذفی ایران تحت‌الشعاع قرار گرفته است در حالی که در روزهای آتی باید سرنوشت یکی از فینالیست‌های جام حذفی ایران مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه -۹ بهمن ماه- از ساعت ۱۵ دو تیم سایپا و داماش گیلان برای رسیدن به فینال جام حذفی باید در ورزشگاه خانگی سپید رود رشت، سردار جنگل به مصاف یکدیگر بروند.

داماش با حذف ماشین سازی تبریز در ضربات پنالتی راهی مرحله نیمه نهایی شده و سایپا در بازی که ۹۰ دقیقه آن با نتیجه یک بر یک تمام شده بود توانست با گل دقیقه ۹۷ مهدی ترابی و گل ضربه پنالتی دقیقه ۱۰۴ آرش رضاوند صنعت نفت آبادان را در مرحله یک چهارم نهایی حذف کند تا راهی نیمه نهایی شود.

در طرف دیگر جدول پنج شنبه -۱۱ بهمن ماه- از ساعت ۱۵ در همین ورزشگاه سردار جنگل رشت باید پرسپولیس تهران با سپید رود رشت به رقابت بپردازد تا برنده در بازی بعد به مصاف پدیده برود.

پرسپولیس با برد اقتصادی یک بر صفر تیم تازه دسته یکی شده ۹۰ ارومیه را شکست دهد تا راهی یک هشتم نهایی شود و در طرف دیگر سپید رود نیز ملوان بندر انزلی را شکست داد تا شاگردان علی کریمی رقیب پرسپولیس تهران شوند.

کد خبر 365900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.