توقیف خودروهای دارای مظاهر علنی فساد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال قانون و توقیف خودروهایی که دارای مظاهر علنی فساد هستند خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ رضا رضایی اظهار کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی از شش بهمن ماه خودروهای دارای مظاهر علنی فساد علاوه بر اعمال قانون برای مدت دو هفته توقیف خواهند شد.

وی مصادیق شایع مظاهر علنی فساد را سگ گردانی، بدحجابی، شیشه دودی و آلودگی صوتی در سطح شهر دانست و گفت: متاسفانه رانندگان و یا سرنشینان برخی خودروها به ویژه خودروهای لوکس بدون توجه به قوانین و مقررات و نظامات اجتماع باعث بی نظمی می شوند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان افزود: پلیس علاوه بر اعمال قانون برای هر کدام از تخلفات برابر با مقررات، شخص خاطی را به مقام قضائی و پلیس امنیت عمومی معرفی و وسیله نقلیه ی وی برای مدت ۲ هفته در توقیف پلیس خواهد ماند.

وی در خصوص شرایط استفاده از شیشه دودی نیز بیان داشت: اشخاصی که طبق مجوزهای پزشکی نیاز به استفاده از شیشه دودی دارند، میزان غلظت آن در کمیسیون های فنی و پزشکی پلیس راهور قابل تجویز است و باید شرایط استاندارد و میزان غلظت آن توسط این کمیسیون ها مشخص شود تا نسبت به آن اقدام شود .

سرهنگ رضایی ادامه داد: وسیله نقلیه افرادی که بدون مجوز خاصی نسبت به دودی کردن شیشه های خود اقدام کرده اند علاوه بر اعمال قانون ۵۰ هزار تومانی و جدا کردن برچسب های دودی توقیف می شوند و هنچنین وسایل نقلیه ای که دارای آلودگی صوتی هستند نیز توقیف خواهند شد.

کد خبر 365708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.