بهای خدمات ارایه شده به اتباع در اصفهان افزایش می‌یابد

بررسی لایحه بهای خدمات مورد ارائه به اتباع افغانی ساکن در اصفهان برای سال ۱۳۹۸ در دستور کار شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان فردا یکشنبه هفتم بهمن ماه در تالار شورای شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

دستورجلسه شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان به شرح ذیل است...

  • لایحه پیشنهاد افزایش عوارض کسب و پیشه (مشمولین قانون نظام صنفی) تعرفه جدید برای مشاغل فاقد تعرفه و برقراری عوارض برای بانک‌ها و موسسات عالی با اعلام نظر کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری و امور اجتماعی و محیط زیست.
  • لایحه پیشنهاد حذف اعطاء تخفیف نقدی از ارائه تراکم‌های تشویقی در عقب نشینی مالکان از معابر و اصلاح مندرجات بند "ب" از مصوبه شماره ۳۹۳۵/۹۳/س مورخ ۱۹/۹/۹۳ با اعلام نظر کمیسیون تلفیق و کمیسیون های اقتصادی، عمران و اجتماعی و محیط زیست.
  • لایحه بهای خدمات مورد ارائه به اتباع افغانی ساکن در اصفهان برای سال ۱۳۹۸ ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌های اقتصادی و امور اجتماعی و محیط زیست.
  • استفساریه درخصوص چگونگی محاسبه عوارض احداث ساختمان‌های ورزشی در طبقات مختلف ضمن اعلام نظر کمیسیون تلفیق.
  • لایحه پیشنهاد برقراری عوارض معادل دو درصد از بهای کلیه پروانه‌های ساختمانی صادر (زیربنا، تراکم، تعییرکاربری، بالکن و...) و معادل %۵۰ از عوارض نوسازی مالکان اراضی و مستعلات شهری جهت حمایت از سامانه حمل و نقل ریلی با اعلام نظریات کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری و حمل ونقل و فناوری اطلاعات.
  • لایحه مبایعه نامه ۲۱/۷/۹۷ تنظیمی توسط منطقه ۶ شهرداری با آقای داود شیران در تهاتر بخشی از مطالبات مربوط با صدور پروانه ساختمانی در اراضی شهید کشوری با دریافت ۹ واحد تجاری و یک واحد مسکونی از نامبرده به جمع مبلغ ۴۳۰.۶۶۱.۶۰۰.۰۰۰ ریال ضمن اعلام نظر کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری
  • لایحه پیشنهاد برقراری عوارض حمل بار (زیست محیطی) ضمن اعلام نظریات کمیسیون تلفیق و کمیسیون اجتماعی ومحیط زیست و حمل ونقل و فناوری اطلاعات.
  • تفویق اختیار به هیئت رییسه شورای اسلامی شهر جهت انتخاب موسسه حسابرسی واجد شرایط مندرج در بخشنامه های ابلاغی وزارت کشور و سازمان حسابرسی، برای عملکرد سال های ۹۷ و ۹۸ شورای اسلامی شهر اصفهان
کد خبر 365680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.