اینجا کی روش رییس است، او را از دست ندهید

صد و بیستمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "اینجا کی روش رییس است او را از دست ندهید" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به نتایج خوب تیم ملی کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا دارد و اینکه کی روش توانسته جلوتر از ستاره های داخل زمین محبوب ترین فرد اردوی ایران باشد و خود را فاتح تر از تمام سرمربیان نامدار حاضر در این تورنمنت نشان دهد. در پایان این مطلب آمده است که مسئولین کشور می بایست تلاش خود را برای حفظ چنین سرمایه ای  انجام دهند.
"شور و هیجان صعود به نیمه نهایی در فرهنگسرای اسوه"" دیگرتیتر مهم صفحه اول این رسانه الکترونیک است که اشاره به بیست و سومین ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان با محوریت پخش خانوادگی دیدار تیم های ملی ایران و چین با حضور ستاره های اسبق سپاهان و تنی چند از مدیران شهرداری اصفهان دارد.
"هواداران ذوب آهن آماده می شوند"عنوان دیگر  صد و بیستمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که به بررسی شرایط تیم فوتبال ذوب آهن در نیم فصل دوم رقابت های لیگ  دارد و اینکه ذوب آهن می بایست هم در لیگ  ایران برای رسیدن به شرایط ایده آل نمایش خوبی داشته باشد و هم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را استارت بزند. در این بین به حمایت بیشترهوادارن برای موفقیت ذوب آهن اشاره دارد.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 365668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.