ضرورت بهره‌گیری از ایده و ظرفیت بانوان در جامعه

تیران-فرماندار تیران‌وکرون گفت: بهره گیری از ایده و ظرفیت بانوان شهرستان تیران وکرون متناسب با جمعیت آن‌ها بیش از پیش باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی در جلسه شواری فرهنگ عمومی شهرستان تیران و کرون با اشاره به جمعیت ۴۸ درصدی بانوان این شهرستان اظهارکرد: باید شرایط برای استفاده از تفکر و ایده‌های بانوان فراهم شود تا بتوان جامعه ای پویا و توانمند را با مدیریت خود بانوان برای آنها فراهم کرد.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ایده و ظرفیت بانوان شهرستان تیران‌وکرون متناسب با جمعیت آن‌ها بیش از پیش باید فراهم شود، افزود: در مدیریت سازمان‌ها و نهادهای اداری و دولتی شهرستان باید از ظرفیت آن‌ها استفاده و فرصت فعالیت بیشتری برای این قشر ایجاد شود.

فرماندار تیران‌وکرون با بیان اینکه تبعیض جنسیتی مانع از پیشرفت جامعه است، تصریح‌کرد: برای رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی نیاز به مشارکت همه مردم و اقشار جامعه بدون توجه به جنسیت و قومیت داریم چراکه چنین همبستگی بر ترویج فرهنگ‌های صحیح و پیشرفت هر منطقه موثر است.

وی با بیان اینکه مشارکت اجتماعی بانوان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان‌کرد: جمعیت بانوان تیران‌وکرون باید با تشکیل سازمان‌های مردم نهاد، مشارکت اجتماعی داشته باشند و برای رفع نیازهای خود و شهرستان بستر سازی کنند.

حججی با بیان اینکه باغ بانوان یکی از نیازهای مهم این قشر برای رفع نیازهای تفریحی و شادی آن‌ها است، گفت: باغ بانوان در تیران به همت شهرداری تیران در دست احداث است که بر اساس قول شهردار تیران این محیط فرهنگی و تفریحی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه‌داد: تمام بانوان این شهرستان قادر به استفاده از این مرکز رفاهی و تفریحی خواهند بود و البته پیش بینی احداث باغ بانوان در همه شهرهای این منطقه انجام شده که طی سال های آینده این مراکز احداث خواهد شد.

کد خبر 365648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.