واریز  رقم بسته حمایتی به حساب دختران مجرد

معاون اداری ــ مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره شرایط تخصیص بسته حمایتی به دختران مجرد کارمند و همچنین فعال‌نشدن سامانه پاسخگویی به سوالات مردم درباره بسته حمایتی توضیح داد.

به گزارش ایمنا، رحیم اردلان معاون اداری ــ مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره توزیع رقم بسته حمایتی به ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار کرد: واریز مبالغ بسته حمایتی به میزان (یک میلیون تا ۳ میلیون ریال) از اوایل هفته جاری و پس از تامین اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب مشمولین انجام شده است.

ارلادن افزود: بسته اشاره شده حتی به دختران مجرد کارمندی هم که حقوقشان کمتر از ۳ میلیون تومان باشد و تنها فرد بیمه شده خانه خود هستند تعلق می‌گیرد و اگر فردی که شرایط خود را مشمول طرح می‌داند، اما هنوز بسته حمایتی خود را دریافت نکرده است می‌توانند از طریق شماره تماس ۱۴۲۰ پیگیری کند.

وی همچنین درباره سامانه#۴*۴*گفت: مسئولیت راه‌اندازی این سامانه وزارت رفاه است و آن‌ها باید در خصوص راه‌اندازی آن تصمیم گیری کنند.

معاون اداری-مالی سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: تعداد تماس گیرندگان از طریق شماره ۱۴۲۰ طی روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است و در روزهای آتی نیز پیش بینی می‌شود این تماس‌ها ادامه پیدا کند و در واقع اکثر تماس گیرندگان پس از پایان تماس با توضیحاتی که به آن‌ها داده می‌شود، عدم مشمولیت خود را برای دریافت این تسهیلات قبول می‌کنند.

کد خبر 365572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عظیم زاده کد خدا IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
    0 0
    با سلام وخسته نباشید . خانواده ما سه نفر است من فقط بیمه تامین اجتماعی هستم من فقط بسته حمایتی بیمه دریافت می کنم این مبلغ چقدر است ایا به پدر و مادرم هم شامل می شود با تشکر
  • رضا IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    1 1
    سلام من کارگر هستم و مجرد و پسر هستم میخواستم بدونم بسته حمایتی برای منم تعلق میگیره؟