صنایع سبز اصفهان برگزیده شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان خبر داد: اصفهان در بیستمین همایش صنایع و واحدهای خدماتی سبز رتبه برتر کشور را کسب کرد.

سید رحمان دانیالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان موفق به کسب دو رتبه کشوری شد وتوانست در همایش ملی صنعت و خدمات سبز استان‌های کشور و جشنواره شهید رجایی سازمان حفاظت محیط زیست رتبه برتر را کسب کند.

وی افزود: واحدهای صنعتی سبز در یک سامانه ثبت نام  کردند و از سوی همکاران ما مورد بررسی قرار  گرفتند، در نتیجه پایش‌ها واحدهای صنعتی که آلایندگی ایجاد می کردند، شناسایی و به آنها برای رفع آلودگی اعلام شد در نتیجه  برخی واحدهای صنعتی و خدماتی  در راستای کاهش آلودگی اقدامات خوبی داشتند.

دانیالی ادامه داد:  یکی از استانهایی که تعداد واحدهای سبز آن در راستای رفع آلودگی ها قدم برداشتند و نگرشی برای بهینه شدن داشتند، استان اصفهان بود که در بیستمین همایش ملی صنایع و واحدهای خدماتی سبز حائز رتبه برتر کشور و از این استان تقدیر شد. 

وی همچنین به کسب رتبه برتر اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد و گفت: اقدامات، تلاش‌ها، همکاری و همراهی همه کارکنان درون سازمانی و برون سازمانی استان  در راستای رسیدن به محیط زیست مطلوب  دست به دست هم داد و در جشنواره شهید رجایی جز استانهای برتر معرفی شد.  

به گزارش ایمنا، در بیستمین همایش ملی صنایع و واحدهای خدماتی سبز ۲۵۳ واحد از طریق خوداظهاری ثبت نام کردند که از این شمار ۸۱ واحد صنعتی و ۱۴ واحد خدماتی سبز برگزیده شدند

 ۲۹ دی ماه به مناسیت روز هوای پاک  از هشت واحد صنعتی و خدماتی سبز استان از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست  استان اصفهان تقدیر شد که شامل  واحدهای صنعتی؛ شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، شرکت گلتاش، شرکت نفت سپاهان، نیروگاه سیکل ترکیبی زواره و نیروگاه شهید محمد منتظری، و واحدهای خدماتی؛ شرکت پرستیژ لند ایران (سیتی سنتر)، شرکت سلامت ارم (شهرک سلامت) و شهرداری زرین شهر بودند.

کد خبر 365519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.