"پیچ جاده نمناک" فرهنگ قشقایی را معرفی می‌کند

فیلم سینمایی "پیچ جاده نمناک" محصول سازمان صدا و سیما با مشارکت فرمانداری شهرستان سمیرم با عوامل اصفهانی در حال تولید است.

احسان سلطانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فیلم پیچ جاده نمناک ، فیلم سینمایی است که محصول سازمان صدا و سیما با مشارکت فرمانداری شهرستان سمیرم است.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی پیچ جاده نمناک ادامه داد: داستان این فیلم مربوط به ۴۲ سال پیش و در ژانر نوآر است، ژانر نوآر به داستان‌های مافیایی و پر حادثه که با داستانی عشقی تلفیق شده است گفته می‌شود، در واقع می‌توان گفت داستان ما یک قصه عاشقانه همراه با ویژگی‌های فرهنگی و قومی ایران به ویژه ایل قشقایی است.

وی درباره انتخاب بازیگر و معرفی عوامل این فیلم گفت: باعث خوشحالی است که قریب به ۹۰ درصد عوامل این فیلم از هنرمندان اصفهان هستند ، فیلمبرداری این فیلم تا اواسط بهمن ادامه خواهد داشت و پس از آن به مرحله تدوین و صداگذاری می‌رسد.

فیلم سینمایی "پیچ جاده نمناک" به تهیه کنندگی احسان سلطانیان است که این روزها فیلم سینمایی"آن‌ها"به کارگردانی او در سینماها در حال اکران است.

مهران هادی، حسن جویره، امین زارع، بیژن افشار، شهاب غزالی، جهانگیر نکویی، مهرداد فرید، شهره موسوی، حجت اله نجف پور، هادی مسعودی، رؤیا زیرک قشقایی، محمد قربانی، ابراهیم رحمانی، علی عابدی و با حضور مونا کرمی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

مجید محسنی، مدیرفیلمبرداری ؛ مجید نعمت الهی،مدیر تولید؛ مهدی دهقان،تدوین؛ سعید بهرامی، صدابردار؛ نفیسه علیزاده،گریم؛ مسعود جزایری،طراح صحنه؛ مهناز شکوه فر، طراح لباس؛ هادی مسعودی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان؛ محسن شکرالهی، دستیار اول فیلمبردار؛ حمید تربتیان، مدیر تدارکات؛ حمید رسولیان، مدیر جلوه‌های ویژه میدانی؛ جیران جناب، منشی صحنه و فروغ سلطانیان، عکاس ؛ عوامل این فیلم هستند.

کد خبر 365422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.