سیاه‌نمایی و تحلیل غلط به اصل نظام صدمه می‌زند

تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: سیاه‌نمایی در مشکلات، نقد غیرمنصافه و تحلیل‌های غلط در کشور به اصل نظام صدمه زده و باعث ناامیدی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین کریمی در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به شایعه پراکنی‌های ناشی از تحلیل‌های غلط در داخل کشور توسط بعضی افراد اظهار کرد: برخی به دلیل آگاهی نداشتن از اخبار و رخدادهای مختلف و در تحلیل های غلط جامعه را دچار ناامیدی و یاس می‌کنند که چنین رفتارهایی دشمنان را به اهدافشان نزدیک و مردم را از نظام مایوس می‌سازد.

وی افزود: سیاه‌نمایی در مشکلات، نقد غیرمنصفانه و تحلیل‌های غلط در کشور به اصل نظام صدمه زده و باعث ناامیدی مردم شده است که باید چنین وضعی از سوی افراد جامعه اصلاح شود و رخدادهای مناسب و خدمات صورت گرفته ناشناخته‌ نماند.

امام جمعه موقت تیران با بیان‌ اینکه نقد غیرمنصفانه و بی‌توجهی به پیشرفت ها و اقدامات موجب سیاه‌نمایی علیه نظام می‌شود تصریح‌ کرد: در انتقاد باید همه جانبه‌نگر باشیم و اقدامات مثبت را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم و کم‌کاری‌ها را نیز برای اصلاح نقد کنیم.

وی  با اشاره به اینکه تحلیل های غیرصحیح و ناآگاهانه موجی از ناامیدی ایجاد و به تفکر انقلابی و انقلابی‌گری جامعه صدمه می زند خاطرنشان‌ کرد: هوشیاری و رفتار عاقلانه و حساب شده مایه امیدواری ملت و ناامیدی دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: قوه‌قضاییه برخورد جدی با مفسدان اقتصادی دارد و اختلاس و دزدی‌های صورت گرفته را با قاطعیت بررسی می‌کند و مجرمین باید پول‌های اختلاس شده و به سرقت رفته را به بیت المال برگردانند که این کار را قوه قضاییه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نیرنگ می‌کنند گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال از مسیر واقعی خود دور نشده و توانسته جایگاه خود را حفظ کند و این موضوع دشمنان را ناراحت و ناامید کرده است و همواره برای جلوگیری از پیشرفت کشور در حال تلاش و توطئه هستند.

امام جمعه موقت تیران افزود: ضعف مدیریتی در کشور وجود دارد اما پیشرفت انقلاب اسلامی و خدمت های بسیار زیاد آن‌هم مورد توجه است و باید در مسیر پیشرفت، این ضعف‌های مدیریتی و بی تدبیری ها جبران شود و مسیر زندگی مردم تسهیل شود.

وی با اشاره به همراهی نکردن اروپا در اجرای برجام گفت: از زمان خروج آمریکا از برجام کشورهای اروپایی فقط وعده همکاری با ایران را داده اند و اصلا به وعده های خود عمل نکرده اند که باید مسوولان کشور نسبت به این همکاری  نکردن توجه داشته و به آن ها اعتماد نداشته باشند.

کد خبر 364949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.