استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی در فوتبال به شفافیت بازی کمک می‌کند

نطنز- رییس دپارتمان داوری هیأت فوتبال اصفهان گفت: با استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی در داوری فوتبال به طور قطع حق تیم‌ها تضییع نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، ایرج نظری صبح امروز جمعه در حاشیه برگزاری دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال مرحله پلی آف در محل هتل قصر جهان نطنز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی در داوری فوتبال حق تیم ها تضییع نمی شود و  به حق خود می رسند.

نظری گفت : فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به دنبال احقاق حقوق در فوتبال است.

 وی به برخی از بازی های جام ملت های آسیا اشاره کرد و گفت : در این بازی ها صحنه هایی وجود داشت که داور به دلیل عدم تشخیص پنالتی آن را اعلام نکرد که از آن جمله پنالتی صد در صدی در بازی ایران و عراق بود که دور از چشم داور ماند و خلأ کمک داور ویدئویی کاملا احساس می‌شد.

رئیس دپارتمان داوری هیأت فوتبال استان اصفهان در خصوص سطح داوری در بازی های آسیایی ابراز داشت: در این دوره از مسابقات جام ملتهای آسیا، AFC از داوران جوانتر استفاده کرد و بالطبع داوران جوانتر اشتباهات بیشتری دارند.

وی تأکید کرد: شاید داوران این دوره از بازی ها اشتباهاتی داشته باشند، اما در آینده می‌توانند حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

نظری ابراز داشت: در کنار داورانی که در بازی های جام ملت ها به کار گرفته شد، سه کوبل داوری قوی از جمله کوبل های داوری ایران و ازبکستان حضور دارند.

کد خبر 364937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.