تکمیل فاز نخست سالن ورزشی "کاوه آهنگر " چادگان

چادگان- رییس اداره ورزش و جوانان چادگان گفت: با تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی توسعه سرانه ورزش را برای جوانان شهر و روستاهای چادگان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، رضا آقائی امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالن ورزشی "کاوه آهنگر" در سال ۸۹ در زمینی به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد، اما عملیات تکمیل آن به علت عدم اعتبارات با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصد معوق مانده بود.

وی افزود: در سال جاری با مساعدت فرماندار  و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه عملیات تکمیل این پروژه آغاز شد، حدود یکصد میلیون تومان اعتبار از سوی بخشداری، دهیاری، شورای اسلامی و خیرین ورزش به این پروژه تزریق شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان چادگان گفت: تکمیل و نصب پوشش سقف این سالن ورزشی توسط اداره ورزش شهرستان انجام شده است، در سال جاری ۱۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی برای تکمیل آن اختصاص داده شد، با  تخصیص اعتبار ۸۰ درصدی ضمن پرداخت دیون، کفپوش سالن به صورت کامل نصب می‌شود.

آقایی تصریح کرد: با پرداخت یکصد میلیون تومان از سوی خیرین، بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی مصالح ساختمانی خریداری شد و قسمتی از دیوار باقیمانده و شیشه پنجره‌ها سالن انجام ‌شد و زیر سازی، موزاییک کاری، سکوی تماشاگران و تعدادی در و پنجره قسمت اداری پروژه نیز انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که اعتبار مورد نیاز پروژه تکمیل یک سالن ورزشی در شهرستان حدود یک ونیم میلیارد تومان است، گفت: در ماه‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت حدود دو برابری کفپوش ومصالح ساختمانی پروژه معوق ماند، اما در وعده ‌ای که به مردم  روستای مشهد کاوه دادیم فاز نخست سالن ورزشی کاوه آهنگر مشهدکاوه تکمیل می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان چادگان با اشاره به این‌که در و پنجره‌های قسمت اداری این پروژه از سوی هزینه شخصی یک نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خریداری و نصب شده است، تأکید کرد: سال آینده با تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی، توسعه سرانه ورزش را برای جوانان شهرو روستاهای شهرستان چادگان انجام خواهیم داد.

کد خبر 364784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.