مجردهای اصفهانی در پاتوق ازدواج

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری سلسله نشست‌های پاتوق ازدواج در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  مرتضی رشیدی در مورد برگزاری برنامه پاتوق ازدواج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تأثیرگذار در ازدواج، مقدمات آن شامل شناخت و تصمیم‌گیری درباره گزینه‌های ازدواج است و این دغدغه، مرکز تخصصی خانواده معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان را بر آن داشت تا برنامه‌ای با موضوع آموزش‌های پیش از ازدواج برگزار کند.

وی به دعوت از "شاهین فرهنگ" به عنوان یکی از کارشناسان شناخته‌شده کشور در زمینه ازدواج و خانواده برای اجرای این برنامه اشاره کرد و افزود: این کارشناس در هشت جلسه به تبیین موضوع مقدمات ازدواج می‌پردازد و امیدوارم این سلسله نشست‌ها بتواند فرآیندی برای تصمیم‌گیری درست و بهتر در ازدواج در اختیار نسل جوان قرار دهد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: به واسطه اهمیت موضوع آموزش‌های پیش از ازدواج و استقبال شهروندان از این دست برنامه‌ها، تلاش کردیم برنامه‌ای متفاوت و بهتر از شیوه‌های معمول گذشته برگزار کنیم. به همین دلیل معاونت اجتماعی برای این منظور تسهیلاتی در نظر گرفته و ثبت‌نام در برنامه پاتوق خانواده با دریافت مبلغ ناچیزی از شهروندان انجام می‌شود.

رشیدی درباره تمرکز معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بر برگزاری برنامه‌هایی با موضوع ازدواج و خانواده گفت: خانواده به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین نهاد اجتماعی در شکل‌گیری رفتارها و هنجارهای اجتماعی بسیار تأثیرگذار است و به همین دلیل تلاش داریم برنامه‌هایی متناسب با تمام اعضای خانواده شامل پدر، مادر، فرزندان و حتی سالمندان طراحی و اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: هر کدام از ادارات زیرمجموعه معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بر اساس رسالت خود به اجرای برنامه‌هایی در حوزه خانه و خانواده اقدام کرده‌اند و امیدواریم با نگاهی که این معاونت به این حوزه خطیر دارد، شاهد تغییر رویکرد و تفاوت در رفتارهای شهروندان در جامعه باشیم، ولو اینکه این تغییرات اندک باشد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اثرگذاری کارهای فرهنگی نیاز به گذر زمان دارد، افزود: در این زمینه فعالیت‌های کارشناسی را آغاز کرده‌ایم تا متناسب با نیازسنجی‌های صورت گرفته برنامه‌هایی را تدوین و اجرا کنیم و امیدوارم همراهی مردم با حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان بتواند ما را بیش از پیش در رسیدن به اهداف خود به خصوص در حوزه خانه و خانواده یاری کند، چون در واقع مردم محور اصلی شکل‌گیری رفتارهای اجتماعی هستند.

گفتنی است، سلسله نشست‌های مشاوره‌ای پاتوق ازدواج از اول بهمن تا بیستم اسفندماه امسال به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

این برنامه روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با حضور دکتر شاهین فرهنگ در سالن بزرگ کوثر واقع در سه‌راه حکیم نظامی، مجموعه ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این برنامه می‌توانند برای تهیه بلیط به درگاه اینترنتی http://gisheh۸.com مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ تا ۱۸ با شماره تلفن ۰۹۰۳۴۳۴۴۷۵۴ تماس حاصل کنند.

کد خبر 364652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهناز FR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    0 0
    کلاس های دکتر فرهنگ بعدازعیدکی شروع میشد