سامورایی‌ها با پنالتی مشکوک ۶ امتیازی شدند

تیم ملی ژاپن با پیروزی خفیف برابر عمان به جمع تیم‌هایی پیوست که صعود خود را از مرحله گروهی مسجل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام ملت‌های آسیا، امروز از ساعت ۱۷ تیم‌های عمان و ژاپن در ورزشگاه زاید اسپرت سیتی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ژاپن به پایان رسید.

دور دوم مرحله گروهی؛ گروه F

دیدار تیم‌های عمان و ژاپن

عمان: فایز الرشیدی، خالد البریکی، محمد صالح المسلمی، سعد سهیل، علی سلیمان البوسعیدی، حارب جمیل السعدی، احمد مبارک، جمیل سلیم الیحمدی، رائد ابراهیم صالح، محسن صالح الغسانی (۷۷- خالد خلیفه الهاجری)، صالح الیحیائی (۶۷- محمد الغسانی)

ژاپن: شوئیچی گوندا، واتارو اندو، مایا یوشیدا، هیروکی ساکای، یوتو ناگاتومو، تاکهیرو تومی‌یاسو، گاکو شیباساکی، کویا کیتاگاوا (۵۷- یوشینوری موتو)، گنکی هاراگوچی، ریتسو دوآن (۸۴- جونیا ایتو)، تاکومی مینامینو

ژاپن که از بازی اول خود برابر ترکمنستان نیز ۳ امتیاز گرفته بود در دومین دیدار نیز مطابق انتظار به پیروزی رسید تا با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه F جایگاه خود را تثبیت کند. تک گل ژاپن اما روی ضربه پنالتی به دست آمد که عمانی‌ها روی آن بسیار معترض بودند، این پنالتی در دقیقه ۲۸ توسط هاراگوچی تبدیل به گل شد. همچنین در نیمه دوم برخورد توپ به دست مدافع ژاپن در محوطه جریمه این تیم توسط داور خطای پنالتی اعلام نشد تا عمانی‌ها دوباره نسبت به تصمیم بحث برانگیز داور اعتراض کنند.

عمان که در دیدار قبل برابر ازبکستان هم شکست خورده بود حالا تنها راه صعودش پیروزی در بازی بعدی برابر ترکمنستان است تا شاید به عنوان یکی از بهترین‌ تیم‌های سوم به مرحله بعدی راه پیدا کند.

در آخرین دیدار مرحله دوم گروهی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های ترکمنستان و ازبکستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر 364488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.