قطب درمانی جنوب استان به زودی به بهره برداری می‌رسد

شهرضا – رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: با پایان یافتن مراحل ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختی امیرالمؤمنین شهرضا، بزرگترین قطب درمانی جنوب استان به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الله تنهایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد از مراحل ساخت و ساز یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا آذرماه امسال به پایان رسید.

وی با بیان اینکه یال جدید بیمارستان شهرضا زیربنایی بالغ بر هفت هزار و ۸۷۰ مترمربع و سه طبقه دارد، یادآور شد: با پایان یافتن مراحل ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختی امیرالمؤمنین شهرضا که مساحت هر طبقه آن دو هزار و ۲۷۰ مترمربع است، بزرگترین قطب درمانی جنوب استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا ایجاد این مرکز درمانی را از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: موقیعت بین‌راهی شهرضا و عبور محورهای مواصلاتی استان‌ها و شهرهای مرکزی و غربی کشور از آن، اهمیت این مسئله را دوچندان می‌کند.

تنهایی اضافه کرد: در این بیمارستان ۲۵ تخت جدید اورژانس، ۱۲ تخت post ICU، ۱۲ تخت CCU، ۱۸ تخت بیماران قلبی و ۱۲ تخت ICU اضافه می‌شود.

وی تأکید کرد: با راه‌اندازی این بیمارستان علاوه بر مردم شهرستان شهرضا، مردم شهرستان دهاقان، استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس نیز از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا با اشاره به اجرای طرح ایراپن در این شهرستان، یادآور شد: اجرای موفق این طرح در این شهرستان، شهرضا را در ردیف شهرهای برتر کشور در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی قرار داده است.

تنهایی ادامه داد: با پایان یافتن مراحل ساخت و ساز یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا، شش هزار و ۸۱۰ متر به سرانه فضای درمانی شهرستان اضافه می‌شود.

کد خبر 364332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.