"بِلو" با نظر کادر فنی به بهبهان می‌رود

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند گفت: پاتریک ویرا لوز از امروز در تمرینات تیم حضور دارد اما برای دیدار آخر هفته مقابل اهورا بهبهان با نظر کادر فنی تیم به میدان می‌رود.

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جذب بازیکن برزیلی به تیم، اظهار کرد: پاتریک ویرا لوز ملقب به "بِلو"، که قبلاً و در موعد مقرر با باشگاه گیتی‌پسند به توافق رسید و قرارداد خود را با باشگاه منعقد کرده بود از امروز –چهارشنبه ۱۹ دی ماه– به تمرینات تیم اضافه شد که حضور او از هفته بیست و پنجم مسابقات به نظر کادر فنی تیم، بستگی دارد.

وی با بیان اینکه بِلو سابقه بازی در مس سونگون را دارد، ادامه داد: پاتریک ویرا لوز سال ۲۰۱۸ عضو باشگاه بانک بیروت لبنان بود و توانست همراه این تیم در جام باشگاه‌های آسیا به مقام سوم برسد؛ با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان و کادر فنی خوب تیم گیتی‌پسند، به غیر از بِلو، در مرحله پلی‌آف بازیکن جدید دیگری به ترکیب تیم اضافه نمی‌شود.

خوشحالیم که تیم شهروند ساری عذرخواهی ما را پذیرفت

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در مورد اتفاقات دیدار با شهروند ساری، گفت: خیلی خوشحال هستیم که بازیکنان و کادر فنی تیم شهروند ساری عذرخواهی ما بابت اتفاقاتی که در این دیدار به وجود آمد را پذیرفتند و امیدوارم در شهرهای دیگر هم مسئولان بعد از ایجاد تشنج و مواردی از این قبیل مانند مسئولان مهمان‌نواز اصفهانی، حداقل با یک دلجویی ساده مرهمی بر دل مهمانشان باشند.

عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: در هیچ شهری از ایران برای ما زیارت عاشورا نمی‌خوانند و ما را با فحش و ناسزا نوازش می‌کنند. اگر یکی از بازیکنان ما جواب تماشاگران را در یک شهر بدهد مطمئناً در آن شهر هم آشوب‌های بدتر از اصفهان رخ می‌دهد ولی با توجه به اینکه بازیکنان ما حرفه‌ای و با تجربه‌ هستند، تمام فحاشی‌ها را از یک گوش می‌شنوند و از گوش دیگر بیرون می‌کنند.

وی افزود: با تمام این اوصاف ما عذرخواهی را وظیفه خود می‌دانستیم و خیلی خوشحال هستیم در عکسی که بعد از این اتفاقات از باشگاه شهروند ساری منتشر شد، آسیبی در سر و صورت بازیکنان ساری مشاهد نشد ضمن اینکه پزشک قانونی هم آسیبی در ناحیه صورت هیچکدام از بازیکنان ساری را تأئید نکرده است. مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند ابراز امیدواری کرد مشکلات جزئی بازیکنان ساری که منجر به آتل‌بندی دست و پای آن‌ها شد در روزهای آینده برطرف شود و بتوانند به شرایط تمرینی خود برگردند؛ همه بازیکنان برای اعتلای ایران می‌جنگند و برای من بازیکن گیتی‌پسند و ساری فرقی ندارد و سلامتی همه بازیکنان برایمان اهمیت دارد.

کد خبر 364087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.