بهنام بانی از رویا تا واقعیت در اینستاگرام

موفقیت با یک رویا شروع می‌شود. ایمان را به آن اضافه کنید، تبدیل به یک باور می‌شود. عمل را به آن اضافه کنید، تبدیل به قسمتی از زندگی می‌شود.

بهنام بانی، خواننده پاپ پر طرفدار کشورمان با پست کردن این عکس در صفحه شخصی اش نوشته است:

موفقیت با یک رویا شروع میشود. ایمان را به آن اضافه کنید، تبدیل به یک باور میشود. عمل را به آن اضافه کنید، تبدیل به قسمتی از زندگی میشود. پشتکار را به آن اضافه کنید، به صورت هدفی قابل دید می‌شود و در آخر صبر و زمان را به آن اضافه کنید، به صورت رویایی که به واقعیت تبدیل شده، تمام میشود. . . خدا رو شکر 

بهاره کیان افشار که با بازی در سریال عاشقانه بیش از پیش شناخته شد، عکسی از خود و ارژنگ امیرفضلی در صفحه اینستاگرامش قرار داده و این گونه نوشته است:

سال ٨٣، ارژنگ امیرفضلی،ستاره تئاتر یک زن، یک مرد در تئاتر شهر بود که نقش یکی از سه خدایگان نمایش را بازی می کرد و البته که مثل همیشه شیرین و جذاب اجرا می کرد. و من هم اولین تجربه های بازیگری ام رو در اون گروه به کارگردانی خانم آزیتا حاجیان عزیزم مشق می کردم. نکته اینجاست که رفتار ارژنگ عزیز با من سر اون مار، همونقدر محترم و دوستانه بود که این بار به عنوان یک همکار حرفه ای سر سریال هشتگ خاله سوسکه. این بار ارژنگ جان نقش حاکم شهر رو باز شیرین و متفاوت و خواستنی اجرا کرده، ببینیم و کیف کنیم و از هنر این بازیگر خلاق و مهربان و متشخص لذت ببریم. 

ویشکا آسایش، بازیگر سینما و تلویزیون که فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم ساخته کمال تبریزی را آماده نمایش دارد، هم اکنون مشغول بازی در سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی است. او با انتشار عکسی از خودش در این سریال، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

اسم من مرواریده، ٤٥ سالمه و با همسرم زندگی میکنم. تو دانشگاه ادبیات خوندم اما حالا مدیریت کردن را بیشتر از همه چیز دوست دارم. من به روز مهمترین مدیر شرکت میشم و اون وقته که همه بهم ایمان میارن. 

سحر ولد بیگی که این روزها به همراه همسرش، نیما فلاح، اجرای قسمت های نمایشی یک مسابقه را در تلویزیون بر عهده دارد، با قرار دادن فیلمی کوتاه از بارش برف در تهران، در صفحه اینستاگرام خود، این گونه آورده است:

در طبیعت، هیچ بد و خوبی وجود ندارد، همه عناصر در یکپارچگی کامل در جهت یک هدف واحد به نام تعادل در حرکت می باشند. 

تهمینه میلانی، کارگردان مطرح سینمای ایران، با انتشار عکس هایی از مراسم پنجمین جشن موسیقی ما در اینستاگرامش نوشته است:

مراسم پنجمین جشن موسیقی ما، ١٥ دی ماه ١٣٩٧

در کنار جوایز منتخب جشن از بزرگان موسیقی، خانم پری زنگنه ، آقای ایرج خواجه امیری و . . . برای یک عمر فعالیت خلاق هنری قدردانی شد. 

کد خبر 363890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.