۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
مذاکره با خلعتبری در مشهد

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه خلعتبری از باشگاه سپاهان مبلغی را طلبکار است که ما هم منکر آن نیستیم، گفت: برای برگزاری دیداری دوستانه چهارشنبه عازم مشهد هستیم و همان‌جا در خصوص طلب خلعتبری با او مذاکره می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چندی پیش محمدرضا خلعتبری، بازیکن سابق سپاهان در مصاحبه‌ با یکی از رسانه‌ها به خاطر طلب چند سال گذشته‌اش از باشگاه سپاهان، مدعی شکایت از این باشگاه شده بود؛ چند روز اخیر و با مطرح شدن زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن وی به سپاهان، دوباره موضوع این شکایت به میان آمد.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شکایت خلعتبری از باشگاه سپاهان، اظهار کرد: شکایتی از خلعتبری برای باشگاه ارسال نشده و اصلاً شکایتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: خلعتبری از باشگاه سپاهان مبلغی را طلبکار است و منکر آن هم نمی‌شوم.

در مشهد با خلعتبری مذاکره می‌کنیم

تابش با اشاره به برگزاری بازی دوستانه‌ سپاهان و پدیده مشهد در آخر هفته، گفت: روز چهارشنبه -۱۹ دی ماه- عازم مشهد هستیم و همان‌جا با خلعتبری که چندین سال بازیکن سپاهان بوده و مطمئناً برای ما دوست داشتنی است، در خصوص مطالباتش از باشگاه مذاکره می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر طلب برخی اشخاص از باشگاه سپاهان، اضافه کرد: طلب آن افراد مدت‌ها قبل و در دوره مدیریت خود من تسویه شده و باشگاه سپاهان به غیر از خلعتبری، به کسی بدهکار نیست و ابلاغ یا شکایتی مبنی بر طلب فردی از باشگاه سپاهان به دست ما نرسیده است.

در صورت توافق با تراکتورسازی، مسلمی‌پور را می‌گیریم

وی در خصوص جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم، اظهار کرد: با توجه به توافقاتی که با علی قربانی به انجام رسید، جذب او در نیم‌فصل دوم قطعی شده است. باشگاه تراکتورسازی تبریز ادعا دارد که محمد مسلمی‌پور بازیکن آن باشگاه است و به همین دلیل در مورد جذب این بازیکن دچار ابهام شده‌ایم؛ اگر مسلمی‌پور بازیکن آزاد باشند مطمناً برای عقد قرارداد با او مشکلی نداریم اما اگر او قانوناً بازیکن تراکتور باشد کار غیر قانونی انجام نمی‌دهیم و در صورتی‌که بتوانیم با باشگاه تراکتورسازی به توافق برسیم با این بازیکن قرارداد می‌بندیم.

کد خبر 363876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.