حضور استارت‌آپ‌ها در رویداد بزرگ بهره‌وری آب و انرژی رایگان است

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: حضور استارت‌آپ‌ها در همایش ملی ساختمان پایدار و انرژی و اولین نمایشگاه بین المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل به صورت رایگان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نایب زاده امروز - یکشنبه ۱۶ دی‌ماه- در نششست خبری اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل و اولین همایش ملی ساختمان پایدار و انرژی (رویداد بزرگ بهره‌وری آب و انرژی)، اظهار کرد: برای حضور در این رویداد بزرگ به بخش دولتی ۶۰ درصد و برای بخش خصوصی حدود ۲۰ درصد نیز تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با تلفیق چندین عنوان مهم برای اولین بار در کشور قرار است که برگزار شود.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان افزود: در سال‌های پیش تکنولوژی ساختمان، سبک سازی و مقاوم سازی، نمایشگاه محیط زیست و حمل و نقل پاک، نمایشگاه نفت و گاز و نیرو، نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، نمایشگاه عایق‌های حرارتی، رطوبتی و پوشش های صنعتی به صورت گسسته و محدود برگزار شده‌است اما نیاز بود عنوان جامعی که این موارد را در بر بگیرد برای نمایشگاه داشته باشیم.

نایب زاده اظهار کرد: این نمایشگاه در آینده می‌تواند جزو برندهای معتبر کشوری در صنعت نمایشگاهی باشد.

وی گفت: یارانه هایی که برای حضور در این رویداد داده می‌شود، خاص است و بهتر است مجموعه‌هایی که ادعایی در این زمینه دارند و ممکن است با توجه به حضور مسئولان کشوری نتیجه خوبی برایشان داشته باشد، در این نمایشگاه شرکت کنند.

کد خبر 363785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.