هدفمان قهرمانی در دو سال آینده است/ حرفه‌ای نیستیم

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: اکثر بازیکنانم جوان و کمتر از ۲۰ سال سن دارند و نمی‌توان گفت که تیم حرفه‌ای هستیم.

اعظم قینانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بازیکنان سپاهان جوان هستند، اظهار کرد: تجربه کار چند ساله‌ام با تیم سپاهان نشان می‌دهد بازیکنان همیشه در دور برگشت مسابقات هماهنگی بیشتری به دست می‌آورند و عملکرد بهتری دارند.

وی با اشاره به اینکه تیم خیلی دیر بسته شد و دوره بدنسازی نداشتیم، ادامه داد: در بازی نخست دور برگشت عملکرد خوبی نداشتیم و نتوانستیم مقابل لارستان که تیم بسیار قوی بود نتیجه قابل قبولی بگیریم؛ به مرور زمان موفق‌تر از قبل عمل کردیم به خصوص در بازی مقابل طرقبه توانستیم نتیجه خوبی به دست آوریم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان افزود: اشتباهات بازیکنان در دور رفت مسابقات باعث شد تا بازی برده مقابل نفت را واگذار کنیم اما دور برگشت با عزم و اراده قوی بازیکنان، از سد تیم نفت که عنوان نائب قهرمانی سال گذشته را یدک می‌کشید، گذشتیم.

وی تصریح کرد: تیم از نظر روحی- روانی در شرایط خوبی بسر می‌برد و امیدوارم در چهار بازی آخر که هر کدام برایمان حکم فینال دارد بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

قینانی با اشاره به بازی هفته گذشته مقابل گچساران گفت: در این دیدار خوب عمل کردیم و توانستیم در نیمه نخست با اختلاف سه گل به رختکن برویم؛ بازیکنانم در این دیدار در حد و اندازه خودشان بودند چون تمرینات منظمی را در طول هفته گذشته داشتیم؛ همچنین حضور هواداران در سالن و تشویق‌ تماشاگران انرژی مضاعفی به بچه‌های تیم منتقل کرد.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در مورد هدفگذاری تیم، خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان همانطور که از اسمش پیداست، باشگاه بزرگی است و از بازیکنان انتظارات بیشتری دارد؛ تیم هندبال بانوان این باشگاه با هدف قهرمانی در دو سال آینده بسته شده چرا که در حال حاضر اکثر بازیکنان جوان و رده سنی کمتر از ۲۰ سال دارند و نمی‌توان گفت تیم حرفه‌ای است.

وی با اشاره به دیدار پیش‌رو مقابل البرز، اظهار کرد: روز -جمعه ۲۱ دی ماه- از ساعت ۱۱ میهمان تیم جوان البرز هستیم؛ بازی خوب و در عین حال سختی را پیش‌رو داریم و امیدواریم بتوانیم با عزم و اراده بچه‌ها موفق شویم. مطمئناً دو تیم جوان سپاهان و البرز شاکله اصلی تیم ملی جوانان و نوجوانان را خواهند ساخت.

کد خبر 363750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.