عبور و مرور ساکنان شرق تسهیل می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی زیرسازی، روکش آسفالت، ایمن‌سازی و نصب علائم ترافیکی خیابان رضوی (حدفاصل چهار راه گاز تا خیابان سلمان) به پایان رسید.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در راستای عبور و مرور و ارتقاء کیفیت سیما و منظر شهری برای کسب رضایت شهروندان و همچنین با توجه به اهمیت ساماندهی وضعیت آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر، اجرای عملیات خاک‌ریزی و زیرسازی به میزان چهار هزار تن و عملیات روکش آسفالت به متراژ ۱۱ هزار مترمربع با تناژ دو هزار و ۷۰۰ تن انجام شد.

وی تصریح کرد: امروزه گسترش ارتباطات در زمینه حمل و نقل، نیاز به تهیه تجهیزات ایمنی دارد و همچنین وجود جاده‌های هموار و آسفالت یکی از اقدامات ضروری در این بخش می باشد که لزوم استفاده از مناسب‌ترین تجهیزات ترافیکی استاندارد و داشتن آسفالت مناسب برای افزایش ایمنی جاده‌ها را بیش از پیش متذکر می‌شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه سرعت‌های غیرمجاز و بی‌احتیاطی در حین رانندگی به ویژه در سرعت‌های بالا، همیشه باعث ایجاد خطرهای بزرگی می‌شود، لذا در همین راستا کارشناسان و متخصصان شهرداری برای کاهش سرعت رانندگان، کاهش نرخ تصادفات جاده‌ای و نیز هدایت خودروها به سمت مسیر ایمن، به دنبال تمهیدات مختلفی برای رفع این معضل بوده‌اند.

وی ادامه داد: از بهترین اقدامات انجام شده می‌توان به استفاده از انواع سرعت کاه‌ها، گاردریل‌ها، تابلوها، گل میخ‌ها، خط‌کشی معابر و همچنین رفع معضلات مربوط به سطح‌های ناهموار جاده‌ها و آسفالت کردن جهت ایمنی راه‌ها و جاده‌ها اشاره کرد.

‌قاسمی با اشاره به تکمیل عملیات عمرانی خیابان رضوی افزود: پروژه عملیات عمرانی خیابان رضوی به طول یک هزار و ۳۲۰ متر، با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال و همچنین خرید و نصب تجهیزات ترافیکی برای آسفالت مسیر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی ضمن تشکر از همکاری ادارات خدمات‌رسان و همکاری شهروندان ساکن در این محدوده گفت: تکمیل این پروژه نیز باعث آرامش و آسایش شهروندان ساکن در این منطقه و همچنین باعث آسانی در روند عبور و مرور و کاهش خطرات تصادف خواهد شد.

کد خبر 363716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.