کشور به اصلاح‌طلبان و اصولگرایان محدود نیست

شهرضا – عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: حرکات پوپولیستی برخی از نمایندگان در شأن مجلس نیست، نماینده باید تصمیمات عاقلانه بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی پیش از ظهر امروز(شنبه) در جمع برخی از فعالان سیاسی این شهرستان، با تأکید بر ضرورت پاسخگویی نمایندگان به مردم، تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدیون خون شهدا هستند، آنان باید با عقل و منطق و به دور از احساسات درباره مسائل مختلف سخن بگویند و تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه استقلال در رای و عمل فراجناحی از مهم‌ترین نیازهای یک نماینده مجلس است، اظهار کرد: بازی‌های سیاسی جناح‌های چپ و راست نتایج خوبی برای کشور نداشته است؛ نماینده مجلس شورای اسلامی، باید حافظ ولایت فقیه، منافع مردم و کشور باشد.

محمودی با بیان اینکه فراکسیون مستقلین، اثرگذارترین فراکسیون مجلس شورای اسلامی است، یادآور شد: هر هفته وزرای مختلفی به این فراکسیون دعوت می‌شوند و درخصوص عملکرد آنان سؤال می‌شود و در بسیاری موارد با قانع نشدن نماینده، سؤال در صحن مجلس مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد همه امور را سیاسی کرده‌اند، تاکید کرد: مستقلان و دلسوزان واقعی نظام و مدیران کارآمد، حامی ولایت فقیه و حقوق مردم هستند.

عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافق طرح شفاف‌سازی آرای نمایندگان هستم، تصریح کرد: مردم حق دارند موضع‌گیری نماینده خو را بدانند، البته برخی افراد همین مسئله را هم سیاسی کردند و به حاشیه بردند.

محمودی با بیان اینکه متولدان دهه ۶۰ وارث ناکارآمدی و مشکلات زیادی در حوزه مدیریتی هستند، اظهار کرد: به عنوان یکی از متولدان این دهه، به خوبی با مشکلات آنان آشنا هستم.

وی گفت: شهرضا به رشد شتابان نیاز دارد، اگر قرار است مشکلات اساسی کشور و شهرستان رفع شود، باید خط‌کشی‌ها را کنار بگذاریم و اجازه دهیم افراد کاردان و لایق به دور از حاشیه‌ها به مردم خدمت کنند.

عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همه مردم برای انقلاب زجر کشیده و شهید داده‌اند، در شرایط فعلی هم حفظ نظام، دفاع از ولایت فقیه و پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های نظام وظیفه همه ما است.

محمودی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم کشور در دو نماد اصلاح‌طلبی و اصولگرایی خلاصه شود، تأکید کرد: ما به وحدت نیاز داریم به تاریخ مراجعه کنید و ببینید در زمان جنگ هم تحریم و فشار خارجی وجود داشت، اما وحدت مردم و مسئولان و صداقت مسئولان باعث شد بر همه آن مشکلات، غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه تندروی از جناح‌های چپ و راست پذیرفته نیست، خاطرنشان کرد: اگر واقعا خوستار پیشرفت کشور و شهرستان هستیم باید به نمایندگان کمک کنیم.

عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس باید عصاره فضایل ملت باشد، حرکات پوپولیستی برخی از نمایندگان در شأن مجلس نیست، نماینده باید تصمیمات عاقلانه بگیرد.

کد خبر 363620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.