پاسداری از آرمان‌های انقلاب یک وظیفه همگانی است

دهاقان – امام جمعه دهاقان گفت: پاسداری از آرمان های انقلاب را یک وظیفه همگانی است چرا که در راه به دست آوردن نظام جمهوری اسلامی خون دل‌ها خورده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امروز(شنبه) در آیین تجلیل از ایثارگران شهرستان، اظهار کرد: امروز برای پاسداشت آرمان های انقلاب و خون شهدا باید با همه توان خود وارد میدان شویم چراکه دشمنان درصدد هستند تا با وارونه جلوه دادن انقلاب آن را از مردم ایران بگیرند.

وی از مسئولان درخواست کرد: تمام تلاش خود را برای معرفی دستاوردهای انقلاب به کار گیرند و استوارتر از همیشه برای پیشرفت و توسعه کشور گام بردارند.

امام جمعه دهاقان تصریح کرد: پاسداری از خون هزاران شهیدی که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی جان بر کف و شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادند، وظیفه است و باید این وظیفه به نحو احسن انجام شود.

حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه اگر کوچک‌ترین کوتاهی در دفاع از دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا انجام شود، بدترین دشمنی است، گفت: امروز مردم باید در هر زمینه‌ای هوشیارتر از گذشته باشند باید مراقب حیله‌های دشمن بود به خصوص در مورد نسل جوان کشور که هدف اول و آخر دشمن همین قشر از جامعه است.

کد خبر 363600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.