بازی دشواری بود

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن در این بازی یک دل بود و نتیجه گرفت.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی مقابل تیم گلستان اظهار کرد: بازی دشواری بود. تیم گرگان تیم خوبی است و به خوبی رهبری شد. فکر می کنم زمان هایی که توپ مان باید گل می شد داخل حلقه رفت. تیم ذوب آهن نیز برای برد این بازی یک دل بود و نتیجه هم گرفت.

فرزاد کوهیان در خصوص تماشاگران گفت: تماشاگران اصفهان همیشه حد و حدود خود و داور را رعایت می کنند. شرایط بازی به گونه ای است که همیشه توسط تماشاگران به بازی منتقل می شود و در این بازی به خوبی بازی را ساپورت کردند.

وی افزود: همانطور که گاهی ما در کارمان اشتباه می کنیم داوران نیز ممکن است در کارشان اشتباه کنند. فکر می کنم یک یا دوبار اشتباهاتی در بازی داشتند اما اشتباه شان در بازی تاثیری نداشت.

وی با بیان این که پیش بینی پایان لیگ بسیار دشوار است، گفت: باتوجه به این که تیم ما دیر تشکیل شده است و نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم پیش بینی پایان لیگ دشوار است اما هفته به هفته بهتر می شویم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با بیان این که لیست مان برای جذب بازیکن باز است گفت: ٩٠ درصد از بازیکنان تیم ذوب آهن بازیکنان بومی هستند.

کد خبر 363508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.