جاده‌های مواصلاتی تیران و کرون نیازمند اعتبار ملی است

تیران- فرماندار تیران و کرون گفت: جاده‌های مواصلاتی بیرون شهری تیران‌وکرون نیازمند اعتبار ملی برای توسعه و نگهداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران، مجید حججی در جلسه مشترک با مدیران راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به موقعیت جغرافیایی و میزان تردد در جاده‌های بیرون شهری این شهرستان اظهارکرد: امکانات در جاده‌های این شهرستان کم است و باید زیرساخت و امکانات در این مسیرهای مواصلاتی افزایش یابد.

وی افزود: جاده‌های مواصلاتی بیرون شهری تیران‌وکرون به دلیل کمبود اعتبارات محلی نیازمند اعتبار ملی برای توسعه و نگهداری است تا اینکه از بروز تصادفات و مشکلات این حوزه جلوگیری شود.

فرماندار تیران‌وکرون با بیان اینکه تعریض جاده‌ها، احداث زیرگذر و نصب علایم و نگهداری جاده‌ها در حوزه راهداری این شهرستان ضروری است، خاطرنشان‌کرد: برای رفع نقاط پرحادثه این شهرستان به بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز می‌باشد.

وی ادامه‌داد: تامین چنین اعتباری از بودجه های شهرستانی امکان پذیر نیست و برای تامین چنین بودجه‌ای نیاز به همکاری مدیران ارشد استان اصفهان و وزارت راه و شهرسازی است تا اینکه به واسطه این اعتبارات مشکلات رفع شود.

حججی با بیان اینکه ظرفیت‌های محلی برای رفع چالش های حوزه راه سازی بکارگرفته شده، گفت: تعریض جاده تیران به سامان با همکاری مردم و مسوولان محلی انجام شد و پس توافق با مالکان اطراف جاده این اقدام صورت گرفته است.

وی به از اجرای طرح بازآفرینی شهری در سه شهر این شهرستان خبرداد و گفت: این سه طرح در مناطق مرکزی شهرها قرار گرفته که آثار تاریخی در این مناطق است و برای اجرای این پروژه ها نیاز به اختصاص بودجه می‌باشد.

وی همچنین اختصاص قیر رایگان برای پروژه‌های راه سازی خواستار شد، گفت: اصلاح، ساخت و آسفالت مجدد معابر شهری، روستایی و مواصلاتی نیازمند قیر است که با اختصاص آن تعدادی از پروژه های راه سازی رفع می‌شود.

کد خبر 363504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.