نمایندگان دغدغه خود برای تأمین امنیت دانش‌آموزان را نشان دهند

نماینده مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از تمام نمایندگان مجلس انتظار دارم با عضویت در کمپین«همه برپا» دغدغه خود برای تأمین امنیت دانش‌آموزان در پشت میز و نیمکت‌های مدارس را یکبار دیگر نشان دهند.

پروانه مافی با اشاره به لزوم توجه و تلاش نمایندگان مجلس برای جلوگیری از تکرار حوادث دلخراش آتش سوزی در مدارس ایران، به خبرنگار ایمنا گفت: کمپین «همه برپا» به همت خیرین مدرسه ساز کشور جهت حذف بخاری‌ها و تجهیزات گرمایشی غیر استاندارد از مدارس کل کشور راه اندازی شده است و ما امیدواریم با یاری مسئولان و مردم  در سال آیند شاهد این حادثه‌های ناگوار در مدارس کشور نباشیم.

رییس کمیسیون خانواده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من به عنوان خدمتگزار ملت در فراکسیون خانواده، از تمام نمایندگان مجلس انتظار دارم با عضویت در این کمپین دغدغه خود برای تأمین امنیت دانش‌آموزان در پشت میز و نیمکت‌های مدارس را یکبار دیگر نشان دهند.

به گزارش ایمنا، روز سه شنبه- ۲۷ آذرماه امسال یکی از کلاس‌های دبستان اسوه حسنه زاهدان در اثر واژگونی چراغ نفتی این کلاس در آتش سوخت، اما این اولین باری نبود که دانش آموزان به دلیل استفاده از چراغ‌های نفتی در مدارس طعمه آتش شدند. بلکه در سال‌های گذشته دختران شین آباد و درودزن نیز قربانی حوادث مشابهی شدند.

در این راستا  کمپین ⁧‫"همه برپا‬⁩ و با شعار ⁧‫کلاس گرم‬⁩ ⁧‫مدرسه امن" با هدف گردآوری مشارکت‌های مردمی به منظور تأمین سیستم های گرمایشی استاندارد مدارس راه اندازی شده است. شماره حساب ۷۷۷۰۷۷۷۰۸۹ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۴۳۸۳۵۴۲۳ (بانک ملت شعبه پل رومی) به نام جامعه خیّرین مدرسه‌ساز برای مشارکت در این طرح اختصاص یافته است.

کد خبر 363427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.