تابش: سرلک و علیمحمدی نمی‌خواهند به صنعت نفت بروند

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در صورت اعلام فدراسیون مسلمی پور به تراکتور باز خواهد گشت؛ سرلک و علیمحمدی علاقه‌ای برای پیوستن به صنعت نفت ندارند.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرو حواشی به وجود آمده در مورد بازیکن تازه جذب شده این تیم اظهار کرد: با توجه به ادعای باشگاه تراکتور و اینکه باشگاه سپاهان تابع اصول و قانون است اگر محمد مسلمی پور بر طبق قانون با تراکتور سازی قرارداد دارد ما وظیفه داریم با استعلام از فدراسیون تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم. در صورتی که این بازیکن با تراکتور قرارداد دارد ما اصراری برای نگه داشتن او برخلاف قانون نداریم. ضمن اینکه ما هنوز هیچ قردادی با آقای مسلمی پور در فدراسیون ثبت نکرده‌ایم و در صورت اعلام فدراسیون این بازیکن به تراکتور باز خواهد گشت.

وی با اشاره به ادعای طالبی از باشگاه سپاهان، گفت: با توجه به اینکه برای هر پرداختی باید مستندات داشته باشم و نمی‌توانم صرف اینکه آقای طالبی چند سال پیش بازیکن سپاهان بوده‌اند و مدعی مطالباتی از باشگاه هستند پرداختی به او داشته باشم. هیچ مستنداتی مبنی بر طلب طالبی در باشگاه موجود نیست. براساس اسناد موجود در باشگاه طالبی مبلغ کل قرارداد خود را دریافت کرده است. وی در مورد مطالباتش می‌گوید "مدیرعامل وقت سپاهان به من قول داده بود" من نمی‌توانم براساس یک قول شفاهی پرداختی داشته باشم و باید برای کوچکترین پرداختی و دریافتی مستندات ارائه دهم.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: طالبی شخص با اخلاق و عزیزی است من نیز از صمیم قلب او را دوست دارم و او نباید انتظار داشته باشند به صرف علاقه‌ای که به ایشان دارم یا اینکه انسان شریفی هستند و یا قول‌های شفاهی که بیان می‌کند؛ مبلغ بالایی را که مدعی آن است، پرداخت کنم. درصورتی که آقای طالبی مستنداتی را دال بر طلبشان از باشگاه سپاهان دارند من و مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان طلبشان را می‌دهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان خوبی را در اختیار داریم، افزود: باید برای تقویت تیم در نیم فصل با نظر مربی و سرمربی بازیکنانی را جذب کنیم. برای جذب چند بازیکن در حال تلاش هستیم اما تا زمانی که این مسئله قطعی نشده از رسانه‌ای کردن آن معذوریم.

تابش در مورد  جدایی میلاد سرلک و جلال الدین علیمحمدی گفت: برای جذب سرلک و علیمحمدی باشگاه صنعت نفت باید به صورت کتبی به ما درخواست دهند، اما خودشان اعلام کرده‌اند علاقه‌ای برای پیوستن به صنعت نفت ندارند. با کمال احترامی که ما برای باشگاه صنعت نفت آبادان قائل هستیم وقتی خود بازیکن تمایلی برای حضور در این تیم ندارد ما هرگز به خود اجازه تحت فشار گذاشتن بازیکن را نمی‌دهیم.

کد خبر 363370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.