۲ هزار واحد مسکونی پروژه شهید کشوری اصفهان واگذار شد

مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با بیان اینکه امروز دوهزار واحد مسکونی در این پروژه به صاحبان آن واگذار می‌شود، گفت: تا دو ماه آینده این واحد ها به افراد تحویل داده می‌شود تا در آن ساکن شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر آقایی امروز سه‌شنبه - ۱۱ دی ماه- در آیین واگذاری واحدهای مسکونی مجتمع بزرگ آبشار(پروژه شهید کشوری اصفهان)، اظهار کرد: یکی از برکت های این پروژه نام شهید کشوری است که واقعا عنایت خاص این شهید را در مراحل پیش برد این پروژه احساس کردیم.

وی با بیان اینکه امروز دو هزار واحد مسکونی در این پروژه به صاحبان آن واگذار می‌شود، گفت: تا دو ماه آینده این واحد ها به افراد تحویل داده می‌شود تا در آن ساکن شوند.

مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با بیان اینکه استاندارد های شهر سازی به طور کامل در این پروژه رعایت شده‌است، گفت: وجود شهری با این شاخصه‌های شهرسازی در کنار شهر بزرگ و با عظمت اصفهان قطعا در آینده تاثیرات بزرگی از نظر جمعیتی و فرهنگی بر آن خواهد داشت.

آقایی با اشاره به موج اقتصادی منفی موجود در جامعه، افزود: با وجود افزایش روز افزون قیمت ها، اجرای پروژه به این بزرگی داشت ناممکن می‌شد تا حدی که گزارش دادن و صحبت کردن درباره آینده این پروژه کاری مشکل و سخت بود.

وی اضافه کرد: همت و انگیزه‌ای که برای حمایت پروژه در ارتش به وجود آمد امید جدیدی را برای کادر اجرایی این پروژه ایجاد کرد.   

مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا خاطر نشان کرد: ارتش از این پروژه فقط حمایت مالی نداشته است بلکه تدبیر مدیریتی فرماندهان ارتش باعث پیشرفت این پروژه شد.

آقایی درباره چگونگی برنامه‌ریزی پروژه و مدیریت آن اظهار کرد: در این شرایط اقتصادی این کار با همراهی فرماندهان ارتش آسان شد و امروز  دو هزار واحد از این پروژه آماده تحویل است. 

وی افزود: در این پروژه ۱۱ هزار واحد مسکونی باید ساخته می‌شد که سه هزار واحد قبلا افتتاح شده، دوهزار واحد امروز و دوهزار واحد سال آینده افتتاح می‌شود که اولویت اول فاز ۶ شهرک شهید کشوری پروژه‌هایی بوده که امروز افتتاح شد.  

مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با بیان اینکه چهار هزار  واحد از این پروژه در دست طراحی است، گفت: ۱۷۰۰ واحد در فاز  هفت باید تحویل داده شود و با برنامه‌ریزی که ظرف مدت سه ماه با بهترین متخصصان صورت گرفته و تمام شرایط اقتصادی سنجیده شده است، می‌توان گفت فاز هفت از واحد های فاز شش نیز شکیل‌تر خواهد بود.

آقایی با اشاره به بررسی های انجام شده برای سیستم‌های سرمایشی گرمایشی و استفاده از متریال مناسب، تصریح کرد: برنامه ریزی ها کامل انجام شده و حمایت نیز صورت می‌گیرد و ما مطمئنیم که سال آینده نیز دوهزار واحد مسکونی افتتاح خواهد شد.

 وی درباره واحدهای مسکونی فاز هفت، افزود: گروهی مهندس که قابلیت و سوابق خوبی در طراحی دارند یک طراحی نمونه برای برج های این فاز انجام داده‌اند.

مدیر عامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با تاکید بر اینکه شهر اصفهان مسئولان بسیار قابلی دارد، گفت: از شهردار منطقه ۶ بسیار متشکرم که در خدمات رسانی و زیر ساخت ها همانند یک مدیر پروژه با ما همکاری کرده است.

آقایی افزود: هیچ وقت سابقه نداشته که بودجه ای برای این پروژه در نظر گرفته شود و امسال شهرداری ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای این پروژه تصویب کرد.

کد خبر 363251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • سعید ثابتی IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    3 0
    کاشکی پیگیری کنید که سال دیگه این موقع به قولشون عمل کردند این واحدهایی که امروزه تحویل داده شد...قرار بود ۹۴ تحویل بشه ادامه ی فاز ۶ حد اقل ۳ سال و فاز ۷ حدود ۶ سال دیگه ساخته میشه
  • هادیان IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    1 1
    قراردادهای این شرکت یک طرفه و بدون پشتوانه قانونی یعنی الان قول میدهد.....فردا میزنند زیرش