برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در نطنز

نطنز- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان همزمان با سراسر کشور در شهرستان نطنز برگزار می‌شود.

علی مشربی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و حضور جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های قرآنی مساجد سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را برگزار می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقمند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی منطقه‌ای فعال قرآنی، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی برای تقویت بخش فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد کشور و آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

مشربی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال و رشته‌های قرائت قرآن، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز در دره سنی هفت تا ۱۶ سال برگزار می شود، گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.modhammatan.com و مراجعه حضوری به دبیرخانه کانون‌های مساجد شهرستان نطنز و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مدیرکانون فرهنگی و هنری برای ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی اقدام کنند.

مشربی با بیان اینکه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ، بارگذاری تصویر شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی و تکمیل فرم ثبت نام توسط شرکت کنندکان در سایت مسابقات است، گفت: آخرین مهلت ثبت نام شرکت کنندگان ۱۵ دی ماه و ثبت نام در این دوره از جشنواره از طریق سایت اینترنتی است.

وی با تاکید بر اینکه این دوره از مسابقات در قالب استانی و کشوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن در گروه سنی ۱۶ تا ۳۰ سال، در رشته‌های قرائت و حفظ جزء ۳۰ و نقاشی آیات برگزار می‌شود.

مشربی اظهار کرد : در رشته اذان و نقاشی ۱۰ نفر و در رشته قرائت ۲۰ نفر برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

کد خبر 363184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.